Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Senjälkee menny läpi vaa sata litraa puhtainta nesteen ysikasia..
     
    Karpov tykkää tästä.
  2. rb

    rb Double Gearhead

    ^^ Jos sulla alkaa tankki olemaan ehtoo puolella, niin ei ois mikään ihme, vaikka se ois jo noilla kilsoilla tukossa.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Korjauksian takia köh pitänyt aika usein tankkia tyhjentää niin sakkaa ei tule ja sinne saa sen 120 mistä oli puhe. Siis kuka nyt sano että jos riostunut niin tankki vetää sen 140
     
  4. JL-

    JL- 3rd gear

    TPS?
     
  5. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    taitaa pultit mitkä tulee vesitilaan ruostua kunnolla ,sitten kun aukaiset ne pultit tule kierteet mukana,alumiini sopii kattiloihin
     
    Muokattu: 19.12.2018
  6. wilburi

    wilburi Gearhead

    Olikos se niin että se air blend actuator säätää myös mistä lykkii ilimaa puhalle eli suuntauksen myös ?

    Tarvia ilmeisesti myös etsiä valokatkaisiaa kun pitää dome override päällä ni ajossa vilkkuu sisävalot miten sattuu ja joku rele napsaa kojetaulun alla

    Kait se on myös etsittävä sähkökaaviot ni voi alkaa kattelee nuita murtumispisteessä olevia parempaan kuntoon
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei se taida säätää ku lämpöö.
    Ootko kattonu valokytkimelle tulevaa johtosarjaa? Kolme ainakin oon tavannu, missä oli johtoja sulanu yhteen.
     
    palontie tykkää tästä.
  8. wilburi

    wilburi Gearhead

    No paska eli vikaa saa taas metsästää miksi ei läpät käänny

    Johtoja en oo viel katsonu pitää huomenna kattoo
    Onneks ne ei vilku jos se nappi o pohjassa mut sisävalot ei syty kun ovi auki ja täällä korvessahan osaa olla myös pimmeetä
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Eikös se suunnankin säädä?
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä sille on vissiin ihan oma servo.
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo,mä luulin että tarkoitit ettei se säädy servolla.
     
  12. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Saattaa olla että kyselen tyhmiä mutta kun tossa on noita pikkiksiä katsellut nettiautosta niin miksi suomesta ei löydy oikein - 92 jälkeen pikkiksiä pakuina.? Onko verotus tai vaatimukset muuttunut jotenkin tuon jälkeen? Jos nyt tuottaa vaikka jenkeistä - 96 pikkiksen ja haluaa pakuksi niin onko jotain vittumaisuuksia tiedossa? Vero nyt varmaan on jotain tonnin luokkaa.
     
  13. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Autoverotus muuttui ja uusien pakujen autoverovapaus päättyi.
    Sinänsä yli 20v pakuun ei mitään valtaisia veroja enää tule koska aikaa on kulunut.
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onkos muilla jäätynyt oven lukkosalpa? Saatana volkkariksiko tämä taantunut? Öljy toistaiseksi autto, mutta ovi ei välillä tartu pakkasilla vaan jää auki :poff:
     
  15. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mutta ei ilmeisesti mitään muita vaatimuksia? Sumuvalo taisi tulla pakolliseksi - 93 tai - 94.

    Joo ei veron pitäisi ihan hirveä olla yli 20 vanhaan autoon.
     
  16. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Valovaatimukset ainakin löysentyneet ihan tänä vuonna (crown vic-ketjusta löytyy jotain läppää, menee muutoksitta läpi), sumarin kun väsäilee....eikai se sen kummempaa? Ite tommosta kanttikoppa-suburbania ajatellut ja konttorilta kyselin niin eipä niissä mitään erikoista ollut tiedossa. Rahaa saa tietty maksella tulli, alvi, autovero, näistä vero luultavasti pienin murhe.
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Eikös siitä tarttis saara kokonaispainotarrat jotenkin "kumottua" ? Olen törmänny tasan kahteen vanhempaan 2500 sarjan pakuksi rekattuun lavaraatoon joissa oli 5 kyylälle penkit rek otteessa. Ja onhan tässä maassa joskus ollu pakuskottariakin 7 kyylälle rekattuna:rotfl: . 3 eteen ja 4 lavalle:rotfl: .
     
  18. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Toi mun 2500LD on ainakin viidelle rekattu paku. Otatin sen kuudennen paikan pois, kun ei oo sohvaa ollu enää aikoihin. Se on sit kolmas, tai oot törmänny siihen.
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu ei se tarkoita että jos en ole törmänny niin sitä ei ole:poff: .
    Kerran verrattiin noita kun oli hylsyt vierekkäin niin rungot on aivan erilaisia alusta loppuun, sen takia eppäilen että kuorkki ei käy pakuksi.

    p.s. onko toi LD LightDruck.
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    :)
    Käsittääkseni just noissa 2500 sarjalaisissa on kahta versiota. LightDuty menee pakuksi painotarran mukaan, HeavyDuty versio on aina kuorma-auto. HD:ssä on aina kasipulttiakselit vissiin ainakin ja kuuspulttiset on kai yleensä kevytversioita.
     

Kerro tästä muillekin!