Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. i-p

    i-p 2nd gear

    Nii webastosta vai pätkityistä letkuista? Molempia kennolta tulevia letkuja on pätkitty ja liitetty uudestaan. Ei oo kuvia nyt käsillä. Kuskinpuolen akkukotelon alla on webasto ja letkut kiertää konehuoneen takareunasta ylhäältä vänkärin puolelle
     
  2. tst

    tst 3rd gear

    Olis laittanu toiselle puolelle niin vois toimiakin, ainakin mulla on toiminu. Aika hankala ilmattava tosin tuossakin.
     
  3. Chevy_z28

    Chevy_z28 3rd gear

    Mitäs tehdä 2008 Avalanchen kans kun sitä pitää lämppäris liian kauan (-20C tunti ja 20min testattu) niin 5min ajon jälkeen heittää moottorin vikakoodit päälle ja ei lähen käyntiin ennenkuin ne nollaa. Sama homma webastolla. Senverta kattelin juutubesta että alkuperäinen lohkolämppäri on termostaatilla eikä päästä moottoria liian lämpöiseksi, eli ei sitten sekoita tietokonetta.

    Toinen vika on kun tankates ei voi pitää liipaisinta pohjas kun täyttöputki kuolaa. Vaihdettiin evap solenoidi, ei auttanut. Voisko se evap canister olla tukos, eli höyryt ei pääse sieltä pois?
     
  4. Jape105

    Jape105 3rd gear

    Ettei vaan olis se korvausilmaputki tukossa/litissä yms.?
    Evap venttiilissä ei tuossatilanteessa voi olla vikaa koska se venttiili on auki kun auto ei käy.
     
  5. Chevy_z28

    Chevy_z28 3rd gear

    Korvausilmaputki on auki
     
  6. J.J

    J.J 3rd gear

    Moottorinohjauksen ohjelmaa pitää muokata eli poistaa nuo vikakoodit käytöstä jotta voit käyttää lohkolämmitintä/webastoa.
     
  7. Chevy_z28

    Chevy_z28 3rd gear

    Ok, kuka osaa tehdä? Kaverilla on snap onin vikakoodin lukija millä nollasin ne, onnistuuko sillä vai pitääkö olla joku spesialisti? Onko ketään vaasa-seinäjoki suunnalta?
     
  8. J.J

    J.J 3rd gear

    Ei onnistu snap onin vikakoodin lukijalla, vaatii esim. hptuners/efilive-ohjelmointilaitteen. Seinäjoen suunnalla luultavasti onnistuu esim. C5_Z06 nimimerkiltä.
     
  9. Chevy_z28

    Chevy_z28 3rd gear

    Jes, kiitoksia oikein paljon.
     
  10. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Kyllä tuon ikäisissä jos EVAP kanisterin suodatin on tukossa haittaa juuri tuota tankkaamista.
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    En jaksa uskoa tuohon. Se puoli on kyllä niin pienille virtauksille tehty, ettei vaikuta.
     
  12. J.J

    J.J 3rd gear

    Kyllä se vaikuttaa, tuo huohotinventtiili/suodatinsysteemi on toteutettu n.10-12mm sisähalkaisijan letkulla
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Jos jossain on noin isolla, niin perun epäilyni.
     
  14. ville400

    ville400 2nd gear

    onkos kellään kokemuksia radar renegade r7 renkaista?
     
  15. Janne_P

    Janne_P 2nd gear

    Kysytäänpäs täältä ensin, ennen kuin alan chattiauton kautta kirjekavereita hankkimaan....

    Haluaisko joku ostaa mun Suburbanin omakseen ?

    Metron maahantuoma ex-diplomaattiauto, 1997, 5.7 Vortec, 2500-alusta, takaveto, 9-paikkainen henkilöauto. Mittarissa 221tkm ja ihan asiallisessa kunnossa. Alusta ja runko vallan hyvät, pintapelleissä pieniä ruosteita, muttei mikään rytöläjä. Harmaa kangassisusta, joka on ehjä ja hajuton. Kokolailla kaikin puolin orkkiskunnossa. Kahdet priimakuntoiset renkaat orkkispeltivanteilla. Kokkolassa sijaitsee lämpimään talliin säilöttynä. Yksityisviestillä pääsee kaupanteon alkuun.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 11.2.2019
  16. oceanic7

    oceanic7 Gearhead

    Onko kolme riviä sohvia? Mikä varustetaso tuossa on? Ja minkä vuotinen auto?
     
  17. Janne_P

    Janne_P 2nd gear

    Kyllä, kolme riviä sohvia
    Varustetasosta en osaa sanoa. Sähköikkunat ja ilmastointi :)
    1997
     
  18. oceanic7

    oceanic7 Gearhead

    Tommosen mä oo aina halunnu
     
  19. Kynsiviila

    Kynsiviila 1st gear

    Terve. Onko kenelläkää tietoo mistä löytys 2001 silverado duallyyn lavan reunasuojat? Rockautosta parit tilasin mutta kumpikaa ei käyny. Googlellaki yrittäny ettiä mutta ei tunnu oikee mistää löytyvän
     
  20. i-p

    i-p 2nd gear

    Tulipa illan ratoksi purettua muutama startti. Yhdestä en löytäny suoranaista vikaa, toisesta oli hiilet loppu ja viimeisestä oli hiilet irronnu juotoksistaan. Täytyy hommata uudet hiilet ja uusi juotoskolvi pitää käydä ostamassa, vanha kyllä poltti sormet mutta tinaa ei kunnolla jaksanu sulattaa ja kaljatkin loppu niin piti lopettaa tältä päivää. Onpahan kohta vara startteja hyllyssä useampi.
     

Kerro tästä muillekin!