Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

1. Catrik

Catrik 2nd gear

Jos D44 tai 10 bolt akseli niin muistahan tilata ne pallot missä on rasvanippa sivussa. Yleisempää mallia, jossa nippa on pohjassa, ei pysty rasvaamaan ilman että purkaa koko pyörännavan ja vetoakselin irti.

Eli tämmönen https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=203292&cc=1300598

Ja sitten muistat vielä asentaa sen niin päin että nippaan pääsee käsiksi :)

2. i-p

i-p 2nd gear

Eikös tuo oo alapallo? Ne pultti kiinnitteiset yläpallot olis vaihdeltava.

En varmaksi muista minkä kuntosia delcoremyjä oli, täytyy vilkaista. Muistelisin että kaks korjattua on ja yks osiin purettu. Mitä tuossa talvella purin niin hiilet oli loppu tai hiilien tinaukset sulanu irti. Ootko purkanu sitä omaasi että mitä sinne tarviis?

Oot mahtanu ajaakkin vastaan, vaan oon pitäny kädet puhtaana maastoutunu tojotaan niin kukaan ei tunnista. Suburissa on piikki kumitkin vielä alla

3. palontie

palontie Gearhead

Sain ton kaverilta ja pitäis kattoo mikä siinä oli rikki,sanoi se kyllä sen vaan nyt en muista.

4. Catrik

Catrik 2nd gear

Sitten se ei ole D44 tai 10 bolt :) En ole ainakaan kuullut että tossa sun D60 akselissa ois tommosta pallonivelongelmaa.

Muokattu: 20.6.2019
  5. palontie

palontie Gearhead

Saakos mistään ostettua johtosarjan osia,ei siis koko sarjaa vaan esim ilmastointiin liittyvät johtosarjat?

6. Karpov

Karpov Gearhead

Irtotöpseleitä joillain johdoilla on rokkiautossa mikä lie tyhjää parempi.

7. palontie

palontie Gearhead

Huomasin.

8. Karpov

Karpov Gearhead

Onko sulla mitä särki johtosarjasta? Meneekö aclle vaan painekytkin ja kompuran magneettikytkin vai jotain lisäksi?

9. palontie

palontie Gearhead

Konehuoneesta puuttuu kaikki ac johdot:mad:pitäis talven aikana väsätä kylmästöinti kuntoon.

10. Jussi289

Jussi289 Gearhead

Versiosta riippuen voi puuttua aika vähänkin. Yksinkertasin on, et sisältä tulee releeltä johto kuivaajan painekytkimelle ja siitä menee kompuralle. Kompuran kelan toine pää suoraan maihin. Eikä ne kyllä taida tossa mun vanhassakaan olla missään erillisissä johtosarjoissa, vaan ihan muiden johtojen kanssa samassa nipussa.

11. palontie

palontie Gearhead

Joo näyttää kuivaimen vieressä olevan kaksi irtonaista piuhaa ilman liitintä,kampuralla ei ole johtoja mutta yksi kahden tai kolmen johdon liitin löytyy tyhjänä noin 40cm päästä kompurasta ja epäilen että siinä ois kylmästöinnin liitin.

12. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Mulla ois nuo -97 tehtaan kirjat tallissa. Näkyy kaikki tarvittava..

13. palontie

palontie Gearhead

Foto ois kiva,tosin -97 mallissa on vähän erilainen tsydeemi,esim kompura toisella puolella konetta.

14. tukkijulli

tukkijulli Gearhead

Auttaskoha värit?Voin kattoo -96 sesta..Vaik siinäki nuo kikkareet toistepäi.

Gary Grand tykkää tästä.
  15. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Sähän meet henkilökohtaisuuksiin!?!
    Jos ei sulla hirmu kiire ole, niin voin koittaa kuvata korjausopasta. Saa muistuttaa.. nyt on hyvä nousu päällä ja kuvaaminen vähän niin ja näin.. On mulla toinen -94 kirja(en muista sisältöä) ja kaikki 1991 sähkösenä..

tukkijulli tykkää tästä.
  16. palontie

palontie Gearhead

Mulla on -93 dvd:llä,juuri äsken muistin.Ei sillä mitään kiirettä oo,en mä tälle kesälle sitä korjaa.

Gary Grand ja tukkijulli tykkäävät tästä.
  17. Jussi289

Jussi289 Gearhead

Ei kai siinä oo ku päivän askartelu?

18. palontie

palontie Gearhead

Ei niin mutta kun pitää hommata putket taakse,näyttää olevan rikki..

19. palontie

palontie Gearhead

20. Fuselage

Fuselage 3rd gear

Mistä suuttimet 6.2d pitkät? Tuntuu olevan aikamoisia heittoja hinnoissa, riippuen mistä katsoo. Ebayssä 240$ + muut kulut. Rockauto 342€....

Kerro tästä muillekin!