Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oho toi jatkohyttien eri pituus oli uutta tietoa. Näitähän ei koskaan tehtaalta tullut kuin kaksiovisena? Oliko lyhin jatkohytti japsityylinen tavaransäilömispaikka vai oliko lyhinkin se mihin sopi ihmiset?
     
  2. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Mulla on toi lyhkäsin joka on 2 ovinen ja siinäkin on ollu takapenkit. Sitten on 3 ovinen ja 4 ovinen crewcab
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mutta onko 2 ja 3 ovisessa ext cabissa lopuilleen pituuseroa? Vuosimallijuttu se ainakin on.
     
  4. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Ei muuten välttämättä olekkaan. En ole niin tarkkaan tutkinut
     
  5. kompassi

    kompassi 1st gear

    laita laudanpätkä kaasupolkimen alle niin ei lähde niin helvetisti
     
    zuinula, caprice305, palontie ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Missä vuosimallissa tuli isot ovet taakse ja oliko pikkkuovillakin? Eikai nyt heti alusta asti ssaanut?
     
  7. jake81

    jake81 3rd gear

    Kaverilla oli 3500:nen pitkällä hytillä ja mun mielestä oli isot ovet takana, ainakin hyvin sopi aikuinen mies, auto oli muistaakseni -94.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    En tiedä mitä isolla ovella tarkoitat mutta -80 luvulla noi 4-oviset tais tulla?
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu niitä ihan kunnon ovia ettei mitään puolikkaita
     
  10. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Niin siis gmt400 koria on 2 ovista pätkää,2-ovista jatkoa,3-ovista jatkoa ja 4 ovista crewcabia
     
  11. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Aina löytyy se yks apina jonka on päästävä ääneen. Mies se tulee räkänokastakin muttei tyhjänjauhajasta
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    No ei tää Chevyily nyt niin vakava laji ole..
     
    Karpov, tukkijulli, zuinula ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. jake81

    jake81 3rd gear

    Ei onnistu käyttää kansienpinnapulttisarjaa runkopukeissa koska arp:et on n.0.5mm liian paksut, vaihtoehto olis porata lohkon upotukset ja pukin reiät isommaks mutta mietin tässä että jos laittais runkolinjaan 12.9 pinnapultit kun orkkis pultit on leimattu 10.9, mielipiteitä?
     
  14. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Ostamalla multa 6.5td koneen turbo kamat ni rupee kulkupuolta löytymään.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  15. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Niitä on vakio semmoinen määrä per kansi että pitäis riittää, joskus pohtinut semmoista että onko tarvike kansi pahveissa upotuspaikkaa esikammioille ja onko chevyn kannessa esikammiot pikkusen ulkona niinkun japsi vehkeissä?
     
  16. jake81

    jake81 3rd gear

    Nyt meni vähän ohi? Mun mielestä esikammiot on ihan tasassa kannenpinnassa, täytyy tarkistaa asiaa kun on tossa noita irto kansia.
     
  17. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Juu onhan turbottoman ja turbollisen tehoero kaikki 30-40hv :D Ei maksa vaivaa enkä aio moiseen jäteöljyvatkaimeen liikoja panostaa kun tarkotus on päivittää bensalle tulevaisuudessa.
     
  18. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Turbon asennuksella ja pikkusen ruuvia kääntämällä on 100hv se ero.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  19. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Niin mun mielestä kans mut yks vanha koneistaja sano et ei pitäis olla vaan ihan pikkusen ulkona että kirityys kanteen samanlailla ku nissanin diesel koneissa, täytyy joskus tutkia omista irto kansista miten on.
     
  20. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Yllättävänvähännäkyy noita 250hp 6.5 vehkeitä siihen nähden ettei tarvii kun ruuvia kääntää. Mutta hyvä teille,siirryn kuitenkin bensaan niin ei tosiaa ole järkeä alkaa ahtamaan.
     
    Gary Grand ja Vermilion tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!