Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Niinpä näyttää olevan,ruuvasin sen irti ja työnsin laturilla siihen virtaa eikä 30A sulakekaan kestänyt välissä.
    Eipä tuo hirveästi voimaa vaatisi työnnellä sitä palikkaa mikä perässä on ja liikekin on vain parin sentin luokkaa,muistaako kukaan missä oli kuva siitä vaijerisysteemistä jos vaikka väsäis sellaisen?
     
  2. kojo

    kojo Gearhead

    Maksaako vaivan alkaa keksiä pyörää uudelleen? Tietysti jos aatellaan niin et toi alkuperänen kesti vaan 15 vuotta ja meinaat pitää autoa vielä vaikka 20 vuotta...
     
  3. Hippi_82

    Hippi_82 1st gear

    2200 mailia ajetut öljyt laatikossa ja tikkarin ylärajassa lämpösenä, et ei pitäs ainakaan siit johtua toi pakin puuttuminen....
    Muuten toiset vaihteet toimii ok, mut vain hitailla välityksillä et jos haluaa 80-90 km/h körötellä ni saa huuattaa aivan vitusti :rotfl:

    DTC 18 - Pump Cam Reference Pulse Error
    DTC 35 - Injection Pulse Width Error (Response Time Short)
    DTC 87 - High Ratio Error
    Tollaset vikakoodit tost lukasin tänään........
     
  4. tst

    tst Gearhead

    Jos jotain tekee kerralla kunnolla ja toimivaksi niin miksi siitä pitäisi luopua 20 vuoden kuluttua :poff: se jos laitteen mahdollista toimintaa pitää arvailla puoli minuuttia on hyvä syy keksiä se pyörä uudelleen.
    Ja tuskin siinä putkipihtien jälkiä olisi jos se 15 vuotta siinä olisi ollut,taitaa 3 vuotta olla lähempänä tuon keksinnön elinikää.
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    ööh se hidas välityshän tulee siitä jakolaatikosta eli ihan eri aski arpoo sen hitaan ja nopeen alueen kun muut vaihteet..
     
  6. kane

    kane 1st gear

    Kuivain vaihtoon samalla, kannattaisi tehdä silleen että ruuvaat rauhassa kompuran paikoilleen ja vaihdat kuivaimen viimeiseksi ja sillain että on sitte putket kiinni. Sitten reissuun täyttöä varten. Jollain jäsenellä täällä voisi olla kuivain (??) tarjolla taikka ainakin tuolla Autovarustelussa on tarvike GM mallia tarjolla (ainakin ollut), riippuu pikkaisen putkilähdöistä ja olikos tuplailmastoinnissa eri kuivain.
    Eihän noi pahoja ole rockautossa, kannattaa vrt kustannuksia tietty...

    Ja noita tiivareitakin oli hyllyssä Uudenmaan Autovarustelussa.
    Viime vuonna omaani vaihdoin kun tiivari antautui (ja täyttöventtiilikin).
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    Ok, point taken, mutta ihan mielenkiinnosta, millä lämmität ruokasi vai syötkö kaiken sen lämpösenä mihin ehtii lämmetä alle puolen minuutin?
     
  8. Arska63

    Arska63 1st gear

    Terve.Kiitoksia Kojolle Asiantuntevasta avusta.200km takana fishbyte ei ole vielä esiintyny.Samalla Herrasmies asensi tietsikkaan yhden osan, hymy ei meinaa laantua naamalta yöksikään. :lol:
     
  9. kane

    kane 1st gear

    harmi kun en päässyt eilen, mutta operaatio opistolla oli ilmeisen onnistunut. :wink:
     
  10. Arska63

    Arska63 1st gear

    Joo mielelläni olisin kans tavannu mutta eiköhän sitä keretä.Voishan sitä kahvitella joku ehtoo esim r:mäen abc.Tietty kaikki muutkin kykenevät paikalle.
     
  11. kane

    kane 1st gear

    Juu ja 25.4 Tampereella HotRod näyttelyn perään treffaillaan Lahdesjärven ABC:llä jo 3.vuosi peräkkäinen eli "perinteisesti"... :rotfl:
     
  12. kane

    kane 1st gear

  13. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Jaahas, mun pakoputkiprojekti otti tänään jonkinlaisen askeleen eteenpäin, Marteliukselta tuli uus downpipe ja yhdysputki. Asiallisen näköisesti tehty, ei valittamista. Olisinkohan mä niin reipas että pyhinä tekisin putkiston uusiks.. :eek:? Tuskin. Loput orggisputkistosta heivaan samalla mäelle, laitan loput 3-4" rööristä. Olikos tossa hommassa jotain ihmeellistä mitä vois tarvita tai ottaa huomioon, edellisestä Subbarin putken tekemisestä on jo niin paljon aikaa ettei muista... Happisahan otan kyllä tohon hommaan mukaan ettei mikään metalliosa vaan rupea hankalaksi...
     
  14. kojo

    kojo Gearhead

  15. tst

    tst Gearhead

    Ennenkuin alan kiinnostaa enempää,sovitaan että hommaan sellaisen alkuperäisen hienon actuaattorin.Tarkemmin ajateltuna se on ihan luotettava,vaijerit on vanhanaikaisia ja voivat mennä esim. poikki :wink:
     
  16. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    Mulla ois Tuomolle 6.5 tuumasta rosteriputken pätkijä jos kiinostaa tehä näyttävä ulostulo..? :poff:
     
  17. jokihai

    jokihai 2nd gear

  18. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    6,5" putken pää olis kyllä komee, tehoa tulis kyllä helvetisti lisää! Oikeestaan ei mitään muuta tarttis edes tehdä. Vai laitanko mä sen metanoliruiskun nyt samalla? Velipojan autossa oli viime kisassa kokeilussa, vaikutus oli kyllä miellyttävä 8). Välijäähyt on jo niin vanha juttu...
     
  19. lt50

    lt50 2nd gear

    Tuon 6,5" putkella kannattaa vain huomioida että se on niin isoa että sinne naapurin kissakin mahtuu yöksi sadetta pakoon, pidempien seisokkien aikana se voi toimia kanin kolona. Joten ihan naapurisovun kannalta, lienee syytä laittaa verkko siihen putken päähän, jollei muuta niin ihan naapurisovun kannalta :D
     
  20. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    Eiköhän ne pienriistat lähe iloisesti putkesta kun kuulevat siirtopumpun naputuksen. Joko omasta tahdosta tai v8 tahdosta....
     

Kerro tästä muillekin!