Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. pertsa08

    pertsa08 1st gear

    Sopiiko -99 vanin vanteet subbeen?
     
  2. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    hehkut vaihdettu, voi jessus ku olikin tiukassa! Onnex oli toi happisaha vieressä, lämmön kanssa lähti kuitenkin kaikki ehjänä. Ihme ettei menny yhtään poikki. Sähötöitä oon muutenkin tehny tänään, nyt näyttää taas auton oma jännitemittari hyväksyttäviä lukemia. Oli ainakin yksi johto saanu lämpöä melkoisesti, eli jotain vikaa noissa on ollu. Katotaan nyt muuttuuko se mihinkään kun pääsee testiä ajamaan.

    Taidan käydä saunassa välissä ja tulla sitten jatkamaan remontin tekoa. Jallupullo mukaan ni rupee tapahtumaan, mäyräkoira jo menny. Nooh, on tota velliä senverta paljon tallin jääkaapissa ettei se ainakaan tänään/huomenna lopu. Naapurin isäntä lupas tulla "neuvomaan" mitä tehdä kunhan saa ekaks koirat kusetettua
    :rotfl: !
     
  3. kojo

    kojo Gearhead

    Oisin mäkin joutanu tulla sinne viisastelemaan, mut kun sä asut siel jumalan selän takana ja sitä paitsi laki on mun puolella.
     
  4. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Sä voisitkin tulla joku kerta kylään, mä oon senverta kädetön että mulla oliskin sulle pari pikkuasennusteknistä juttua :rotfl:! Tee sä, mä juo. Laitetaaan sauna tuleen ja ihmetellään maailman menoa... Alkoholi ei kyllä tältä mäeltä lopu kesken ainakaan yhden illan riennoissa, mulla menis yksinään nytkin varmaan pari viikkoa ennenkuin noi uudet hankinnat olis juotu... :wink:.

    On muutes hyvää Jallukola. Jos noi pari pulloa menee ton naapurin kanssa niin ei välttämättä muista aamulla mitä kaikkea sitä onkaan tullu "korjattua". Onnex toi happisahan asettipullo on melkein tyhjä, muuten saattais iskeä vaikka jonkinlainen kevennysinspiraatio..
     
  5. kane

    kane 1st gear

    Eikös ne hyvin pitkälti ole samaa kauraa...
     
  6. persus

    persus 3rd gear

    mielestäni ovat identtiset!
     
  7. jone-70

    jone-70 2nd gear

  8. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

  9. EL5

    EL5 1st gear

    Tunnustaakos kukaan myyneensä lavadatsunin?
    Kaveri kävi hakemassa ja myyjällä oli kuulemma musta subbe pihas?
     
  10. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    oliko peltivanteissa jokin ero :odroll:
     
  11. subbe95

    subbe95 1st gear

    Terve! Vaihdoin suburbaniin (vm 95) radion ja nyt on takaovien kajarit pois pelistä, onko autossa valmiina joku vahvistin kun mankan taakse ei tule edes saman värisiä johtoja kuin takaovissa? Ja vielä noista lastutuksista, mikä lastu saa kulutuksen putoamaan alimmas?
     
  12. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    Juu, niille takaovikajareille on vahvistin. Siellä mankan takana se herätevirtajohtokin sille on mutta en tähän hätään millään muista minkä värinen se piuha on.
     
  13. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    missä tuo vahvistin on?
     
  14. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Näköjään vuotaa tankkikin taas, eihän kellään olis jääny ylimääräiseksi ehjää? Mä voisin sellasen lunastaa pois, on toi oma saanu muutenkin hieman siipeensä.

    Nyt lähtee kyllä selvästi paremmin käyntiin noilla uusilla hehkuilla, 2 kpl oli pimeänä. Uusin samalla liittimet, oli aika pahasti hapettunut. Johdot oli kuitenkin ihan ok. Kierteisiin laitoin sellasta korroosiota/kiinnileikkaantumista estävää töhnää, ei kuitenkaan mitn kuparitahnaa. Kyseinen aine tunnetaan myös nimellä Mammutin sperma :rotfl: . Ainakin hintansa puolesta pitäis olla hyvää tavaraa, 0,5kg=240€ alv 0%... Lämmintäkin kestää 1400 astetta, eli ei pitäis muodostua ongelmaksi..
     
  15. kuutio

    kuutio Gearhead

    oisko kuskin penkin alla..?
     
  16. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Eikös se ole kuskinpenkin alla? Voi olla että muistan väärinkin...
     
  17. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    -99:ssä näyttäisi service manuaalin mukaan olevan jossain jarrupolkimen lähettyvillä. Ja näemmä herätepiuhan väri olisi pinkki.
     
  18. kojo

    kojo Gearhead

    Tuommonen 3 sarjalainen varmaankin jos jaksaa vaan ajella polkematta.l.
     
  19. Thunderb

    Thunderb 3rd gear

  20. subbe95

    subbe95 1st gear

    Vahvistin löytyi kuskin penkin alta ja herätejohto oli mankan takana, nyt soi kaikki kajarit. Tuli se lohkolämppäri vihdoin asennettua kun ei toi tainnu tykätä tosta muutosta tänne kylmään suomeen...
     

Kerro tästä muillekin!