Nyt on mamman Subbarissa uudet talvinakkerot alla. General Grabber At2 285/75/16 ja hyvin mahtuu pyörimään alla. Ääriasennoissa tosin roiskeläpän ja renkaan väliin ei jää kuin muutama milli. Hintalappu rengastöille oli 225 euroa. Sisälsi: renkaat pois alta, vanhat kumit pois vanteilta, uudet tilalle ja niihin nastoitus, extravanteille vanhojen kumien asennus. Pito onkin nyt sitten ihan eri planeetalta. Kiipeää vaikka puuhun. Tänään sitten regastyöst noille 20"x9,5" vanteille, joihin tulee kesänakeiksi 305x50x20. Piru kun eivät enää mahtuneet Subbarin takahudlariin, leveyttä oli sen verran enempi. Kevätprojekteiksi on sitten varattu 3" korotus, nautarauta, teholastu, uusi 4" putkisto. Riittääköhän tuossa vakio siirtopumpussa enää kapasiteetti noille himmeleille? vai pitääkö hommata joku toinen pumputin?
Subin neliveto ontuu Kaipailisin hiukan apuja viisaammilta onkelmaan eli: Nelivedosta ei kytkeydy päälle kuin 4HI-moodi. 4LO eikä auto 4wd inahdakaan välillä tosin kun kokeilee laittaa 4LO:lle niin vilkuttaa sitä nappulan valoa hetken aikaa mitään kuitenkaan tapahtumatta...sulakkeet ovat ehjiä... Mistä kannattaa moukarointi aloittaa? Kiitoksii jo tässä kohden
Mitkä vanteet sulla on noiden 285:n kanssa ja maksoiko ne nyt sen 548€ kokonaisuudessaan kotiovelle kannettuna mitä tuo camskill väittää? Laitoitko kuorkin nastat ja minkämoiset nuo on ajella? Vähän tässä ollu kahdenvaiheilla noiden BFG:n kanssa,mulla ei noin leveät tarttisi olla mutta eipä näytä 245/85R16 kokoa löytyvän...
Kevätprojekteiksi on sitten varattu 3" korotus, nautarauta, teholastu, uusi 4" putkisto. Riittääköhän tuossa vakio siirtopumpussa enää kapasiteetti noille himmeleille? vai pitääkö hommata joku toinen pumputin?[/quote] Loppuu naftan saanti orkkis pumpulla kysäseppäs dr.kojolta walbron pumppua. Taitaa olla kaikilla lastuttaneilla walbro vaihettuna.
Ne vanteet on jostain 2001-2005 Suburbanista 16"x6,5" Hinta oli juurikin tuo 548,12 eur kotiovelle toimitettuna. Jos et oo varma omista vanteista (esim offset), niin ota ne 265 versiot. Hinta on vain tosin vajaa 2 puntaa halvempi kipale. Nastoituskoneella se laitteli sellaisia joissa on holkit. Emmä niistä ymmärrä mithään. Hinta nastoitukselle oli 25 eur per kumi. Paremmat nuo on huomattavasti kuin ne Floridan Micheliinit. Takavedolla pääsee taas kotimäessä. Aikaisemmin ei toivoakaan.
Rupesipas kummasti startti pyörimään ilosemmin kun ostin 2kpl vartan 74 ampeerisia akkuja. Sopivat just ja just orkkis paikoille
Täytyypä kysellä josko olis jemmassa yhtä. Alkaa autolle muodostua hintaa noilla kaikilla kikkareilla. Sitä ei sitten raaski enää hävittää. Saa vaimo ajella sen vähintään 10 vuotta.
Re: Subin neliveto ontuu mul oli aikanaa jotaa saman tyylistä vikaa!irroittelin laatikosta ja jakiksesta kaikkia töpseleitä ja laitoin vähä kosteuden poistajaa...sit alko toimimaa...kyl se jotaa vika koodiaki lykkäs mut en nyt muista kyl mitä!
Loppuu naftan saanti orkkis pumpulla kysäseppäs dr.kojolta walbron pumppua. Taitaa olla kaikilla lastuttaneilla walbro vaihettuna. Toiset suunnittelee jo varmaan toista walbroo rinnalle jostain kumman syystä
Re: . Nollasin koodit ja tänään anto koodin 78. tämähän liitty siihen alipaine hommiin....täytynee huomenna päivänvalossa tutkailla. Jos on useampi koodi muistissa niin näyttääks se kaikki peräkkäin vai täytyykö aina yhden koodin jälkeen alottaa alusta?
Kaipailisin hiukan apuja viisaammilta onkelmaan eli: Nelivedosta ei kytkeydy päälle kuin 4HI-moodi. 4LO eikä auto 4wd inahdakaan välillä tosin kun kokeilee laittaa 4LO:lle niin vilkuttaa sitä nappulan valoa hetken aikaa mitään kuitenkaan tapahtumatta...sulakkeet ovat ehjiä... Mistä kannattaa moukarointi aloittaa Olihan keppi N asennos ja pidit sitä nappulaa niin kauan et lakkaa vilkkumasta.
Kenelläs kaikilla on tuo vikakoodin lukija täällä Helsingin suunnalla? Haluaisin ihan mielenirauhaksi saada tietää antaako jotain koodeja...jouluna pitäs lähtee ajelemaan Suomea 1500km verran ni kerkeis ennalta ehkästä jos jotain suurempaa näyttää
Ainakaan -99 versiossa nappia ei pidetä pohjassa, vaan näpäytetään haluttu moodi ja valo vilkkuu muutaman sekunnin ja syttyy palamaan. Samalla tuntuu sellainen pieni töytäys kun moodi vaihtuu.
Sama homma ja kun vielä uusi startti, niin johan veivaa... Vartan sinikantiset, olikohan joku blue malli.