Tuossa yksi versio. http://s231.photobucket.com/albums/ee24 ... 010177.jpg Eipä tuo kovin vaikea ole tehdä. Tehdastekosessa taitaa olla puristus jousella tehty ja kierretanko tuosta pellistä läpi. Mittari on tietysti hyvä olla.
Pieni tarkennus jos sallitaan Kuorkki 14.06.1995 (käyttöön otto päivä) alkaen DOT ei käy pitää olla e tai E ja ajovaloissa korkeuden säätö
Pieni lisatarkennus, ei tartte korkeudensaatoa jos alusta on riittavan jaykka ettei valojen suuntaus oleellisesti muutu kuormauksen mukana. Minulla ei ole korkeudensaatoa, sen sijaan pera pysyy oikeassa kulmassa jaykistamalla kabiinista kasin tarpeen mukaan. Jos olis joku sporttinen HA jonka konttiin ei saa muutenkaan laittaa kuin yhden kaljakorin niin se jaykka alusta itsessaan riittaa, naiden kantavuus taka-akselilla on sen verta iso etta olisi melkoisen tuskanen ajettava tyhjana jos alustasta tekis niin jaykan ettei laske tays kuormalla..
Re: . Näyttää kaikki jos useampia koodeja. Koodi kerrallaan 3 kertaa, sitten toinen koodi... 78 katso hukkaportin tanko onko tiukasti kellossa tyhjäkäynnillä? Jos ei, tarkista alipaineletku turbolta solenoidille (kuskinpuolen kannen päällä), onhan solkussa vihreä täppä (?), solkkukin kulutustavaraa, ja alipaine letku solkulta alipainepumpulle. Mittaa alipaine, terveellä alipainepumpulla ainakin 22"Hg ihan hukkaportin päästä mitattuna. Jos näppituntumalla hyvä alipaine ap-pumpulta tulevassa letkussa, vaihda letkujen paikkaa solkulla. Nyt menee täys alipaine hukkaportille, onko tanko tiukasti kellossa? Jos on, vika solkussa tai sen ohjauksessa. Ja tarttee olla vihree täppä tän ikäisessä...
Jos vakiolastu, triggaa 78 koodin helposti kun ahdot nousee. Kannattais ottaa lastu kojolta koska niissä tuo dtc78 on deletoitu. Tietysti kotikonstein pikkuvastuksella MAP anturiin voi tuohon infoon tietsikalle vaikuttaa mutta kun ahdoista ilman lisää sopansyöttöä ei ole mitään hyötyä...
No jopas starttaan ilosesti ja lähtee käyntiin kuin palmun alta. Hehkut vaihdettu D-tech hehkuihin, vänkärin puolelta takimmasta hehkusta piuha oli irti, mutta kun irrottelin sisälokasuojan niin samalla huomasin akun maakaapelin olevan irti. Jopa vain rupes iloseen starttaan ja vittuilematta käyntiin. Ennen oli niin perkuleen pitkä vieteri. Vielä jarrukenkien vaihto, niin pääsee hakeen tuoreen leiman ens viikolla.
Juu, meilläkin starttaus oli sellaista...wou...wou...wou...touhua, mutta kun uusittiin akut ja kaikki päävirtakaapeloinnit kunnollisiin, niin johan hörähtää iloisesti käyntiin.
joku piru kiusaa polttoaineen saantia, siirtopumppu huutaa ku mielipuoli mut ei saa naftaa koneelle ja talvilaatuu menos jo toinen tankillinen ettei pitäs siit johtuu. kumminki aikansa seisottuaan rupes nafta taas virtaamaan ja meno jatkumaan, ny pitäs vaan keksii mikä ton aiheuttaa. tää oli ny jo kolmas kerta ja tulee aina ku salama kirkkaalta taivaalta ilman varotusta meno vaan hyytyy ja siirtopumppu lisää kierroksia(walpro). tankin oon käyttäny alhana ku etin vikaa edellisen kerran ja putket oli ylhänä mut mitään ylimäärästä ei löytyny. linjat on vedetty letkuilla tankista pumpulle ja paluulinja takas. pitäskö tankissa olla joku karkee sihti? semmosta ei meinaan näkyny vaan avoin putkenpää.
on katottu eikä mitään löytyny. ja kun se ei ollu oikeen läpäseväl tuulel viimeks ku pesin sen ni jätin pois, lopputulos näköjään plus miinus nolla. ukon kans pohdittiin et pakko siel tankis tai imuputkes joku ylimääränen on olla elikkä taidan ottaa tankin uudestaan pöydälle ja tutkia josko joku löytys
Re: . ainoo ihmetys jää sit et miks lähtee taas menee ku seisoo vajaan 10 minuuttia luulis et ilma kiusa ei tollai poistus
Re: . mulla on ollu kuvailemasi vian "peilikuvavika" kerran polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen tuli sellainen ilmiö, että auton seisottua jonkun aikaa ja tämän jälkeen, kun väänsi virrat päälle niin pumppu hakkasi mielettömästi aivan kuin olisi pumpannut tyhjää vasten avoimeen letkuun revin suodattimen irti varmaan 5-6 kertaa ja putsasin / vaihtelin kaikki jalan tiivisteet, suotimen o-renkaat, tutkin ilmausnipat, letkut, linjat ym. ym. ei löytyny mitään syytä. ilmautui aivan normaalisti, mutta tuntui, että päästi paineen linjasta pois aina, kun oli seisonut tovin, muuten toimi kuitenkin täysin virheettömästi vitutti ja vituttaa oikeastaan vieläkin, kun en keksinyt syytä :-? lähdin kuitenkin reissuun ja ajoin hyvin painavalla kengällä 2,5 tuhatta kilsaa. reissun aikana oire hävisi eli siirtopumppu (walbro) naksahti enää käynnistyksen yhteydessä pari kertaa, jonka jälkeen linjastossa oli paine jo tapissa jossain täytyi olla joku rajattu ilmatasku tms. paskaa, joka liukeni suodattimessa se ei ainakaan ollut sillä sen soukkasin varmasti läpimäräksi. siirtopumppua en kyllä purkanut
Re: . Ok, täytyyki kattoo koodit uudestaa, jos sieltä tulee muitakin koodeja. Sen verran hätänen oon etten malttanu oottaa enempää ku sama koodi tuli kahteen kertaan, niin ajattelin ettei siellä muita ole On vaan hivenen viilee ilma alkaa roplaan pirssiä..
Niin Kane, sä meinaat ettei kannata tehdä turbo masteria, jos ei ole lastua..? Auton mukana tuli irrallisena tällänen (varmaanki lastu?), missä on seuraavanlaista tekstiä: 1450 stage 1 race 25 degree 2006 touring & FLSTSi (1X) Screamin´ Eagle Performance Software Ja sit sen lapun yläreunassa on 34353-06 väriltään musta ja tän mökön koko on n. 5,5cmx6x1,5 osaako joku valaista mikä tää on?