Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. amaz

    amaz 2nd gear

    Eiköhän sillä vinssillä oo kiskottu hirvenruhoja lavalle?
     
  2. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no sekin on yks vaihtoehto
     
  3. Pedro81

    Pedro81 1st gear

    Pitäis mennä takatuuppariin ku juuri etujortaani sen suotimen eteen tulee.
     
  4. speedy

    speedy Double Gearhead

    xxxxx
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Olen ihmetelly miksei mun pikuppi ruostu vaikka maalit karkaa ja naarmuja on peltiin asti, mutta siellä on sinkkiä maalin alla. Onkos noita paljonkin sinkattu??
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    Jostain vuosimallaista alkaen pitäs olla kaikki
     
  7. Nyt olis jollekin nohevalle yksilölle hyvä ja halpa Quadrasteer neliveto Yokon XL tarjolla reissuun lähdön takia todella huokeesti:

    http://www.nettiauto.com/gmc/yukon/5158432

    Nyt kannattaa tulla kaupoille!

    AVG
     
  8. amaz

    amaz 2nd gear

    Mä luulin että quadrasteerin on saanut vain 1500 alustan kanssa, mutta olin näemmä väärässä. Vai oliko niin että Silveradon kanssa oli tarjolla vain 1500:iin?
     
  9. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    Sehän ois kohta puolin alettava vaihtaa moottoriöljyn/lauhduttimen putkia ja letkuja. Minkä kokoiset ne nipat pitää olla letkuihin -93/6.5td koneeseen? Vai onko helpompi ensin purlaa irti ja käydä teetättämässä uudet letkut. Letkujen mitta taitaa löytyä täältä tai fsd.foorumilta.

    joutuuko muuten samalla vaihtamaan öljyt eli jos ottaa letkut pois ni paljonko tulee öljyä ulos? Ja minkälaista kannattaa olla letkumateriaali?
     
  10. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Meinasitko laittaa paremmat kuin alkuperäiset?, Jos tarvikeletkut kelpaa, niin mulla on yhdet käyttämättömät tuolla swapin puolella myynnissä...
     
  11. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    meinasin jotai hakea jossain vaiheessa hydrauliikka liikkeestä. pitänee varmaan vaan ottaa irti, että saa kaikki osat kerralla mukaan.
    kun tietäis vaan ennalta kaikkien nippojen ja letkun liittimen koot, mutta nämä tais vaihdella vuosimallin tms. mukaan...
     
  12. Hatsku

    Hatsku 2nd gear

    tuolta ne 1 sivulta löytyy ne lauhduttajan letkujen mitat ja nipat.
     
  13. Jaa , en tiennytkään että Quadrasteeriä oli saatavilla myös silveradoon....

    Eihän noita montaa oo näkyny ,uutena tais olla aika kallis lisävaruste ja parituhatta noita kait lähti tehtaalta?
     
  14. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    näin muistelin, kiitos muistutuksesta

    moottoriöljyn jäähdytysletkut 145 ja 140cm. 3/8 tai 1/2 npt.
    Jäähdyttäjän pää 3/4 unf.

    muistaakos kukaan letkuihin perehtyneenä/vaihtaneena, että kumpaa päähän sisä- tai ulkokierre?
    ei oo tullut vähään aikaan tutkia sitä seutua moottorista eikä muista, niin tarvitsiko sinne jotain kulmanippoja vaihtaa? 45 tai 90 kulmaisia?
     
  15. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

  16. kojo

    kojo Gearhead

    Kyl se hengissä on, muit sinnekin on iskeny spämmääjät, mä koitan siivoilla sitä tossa yöllä ja palautella mitä pystyn...
     
  17. Finn

    Finn Gearhead

    Moro.

    Tuli hankittua -95 Silverado K2500 6,5d ilman turboa. Hakuakin yritin mutta ei suostunyt pelittämään eli

    - onko kokemusta Hankook RF10 renkaista?
    - suositusta iskunvaimenninmerkiksi?

    Auton käyttö on taajama- ja maantieajoa ja joskus satunnaisesti sora- ja metsäautotietä.
     
  18. kojo

    kojo Gearhead

    Hankookeista ei oo kokemuksia, iskareina ac delco hd ltv on ollu mun mieleen ainakin ton ikäsessä subbarissa ja uudemmissa pikkareissa.
     
  19. Finn

    Finn Gearhead

    Kiitti!
     
  20. Finn

    Finn Gearhead

    Dieselsuodatin tarttis vaihtaa. WIX 33976 ei sovi vapaastihengittävään (llian korkea) mutta löysin Voitelukeskuksesta Fleetguardin FS 1295:n joka kiinnittyy sillä alkuperäisellä muovimutterilla.

    Tuossa ekasivulla mainitaan: "nafta suodattimen O-rengas koko: 47,3 X 2,62 NBR70" Mihin tuo O-rengas tulee?

    Tuossa kuvassa on tuossa pöntössä näyttäisi olevan myös O-rengas:

    [​IMG]

    Liekö uudemmasta autosta vai olisko -95:ssä myös tuollainen? Jos on niin mikä sen koko mahtaisi olla?
     

Kerro tästä muillekin!