Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. savoa

    savoa Gearhead

    minä otin sen takaraudan pultin irti pitkillä jatkoilla alatukivarren välistä... auto oli tosin nosturilla nosturilla..
     
  2. ssi

    ssi 2nd gear

    Mukavia hommia varsinki vesisateessa parkkipaikalla. (onneks oli vähän syrjäsempi paikka ettei keränny pällisteliöitä.)
     
  3. j_n

    j_n 3rd gear

    Mulla oli perjantai iltana sama urakka, tosin mulla se startin kaapeli ei päässytkään liikkumaan vapaasti vaikka akulta irti olikin, kaapelilta liitin poikki ja kaupat tietty lauantainaki kiinni :mad:
    Tänään uus yritys :lol:
     
  4. tzampy

    tzampy Gearhead

    Aa tiedänkin autosi :D

    Asiasta kukkqruukkuun. Mihin teillä menee map anturista letku?
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    Eihän siitä mitään letkua lähde
     
  6. tzampy

    tzampy Gearhead

    Ahaa. Eli siis sieltä ei lähde letkua vaikka paikka onkin?
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    Se map tunnistinhan on suoraan imusarjan päällä kiinni, ei siihen mitään letkua mahu
     
  8. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    Onkohan tossa oman kikottimen perän välitys 4.10 vai 4.56. eli perä olis toi 10,5" 14pulttinen. ei o rpo koodeja edes hanskalokeron takana ja perää en jaksais ton takia purkaa. :eek:
     
  9. kojo

    kojo Gearhead

    tunkkaa takapyörä ilmaan ja laske monta kierrosta pitää kardaania pyörittää että rengas tekee yhen kierroksen.
    Ei sitä täältä netin kautta kukaan pysty tekeen, noita 10,5:sia kun on aika monilla välityksillä.
     
  10. tzampy

    tzampy Gearhead

    Mikäs tunnistin on tulipellissä? Suht saman näköinen kun mappi
     
  11. kojo

    kojo Gearhead

    Baro.
    F koneisissa siitä ei lähe letkua minnekään.
    S koneisissa siitä menee letku sinne egr hässäkkään
     
  12. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    täytyypi pyöritellä. sais ton dracin kolvattuu kohilleen. :-?
     
  13. tzampy

    tzampy Gearhead

    Mistäs tiiän kumpi kone kyseessä :D
     
  14. kojo

    kojo Gearhead

    ToniR ne netin laskukaavatkin tuntuu kusevan, kato vaan se nykyinen kerroin ja vedä pari pykälää oikeeseen suuntaa ja kato muuttuko tarpeeks.

    tzampy: Valmistenumeron 8. merkki tai konehuoneesta luntaten onko imusarjan päällä egr venttiiliä vai ei, F koneisissa ei ole
     
  15. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

  16. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    no pirkale, oon tos laskennu jo eri välityksille laskut valmiiks :D
     
  17. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    Onko tosiaan näin, että katteen päälle laiton jälkeen joutuu muutoskatsastuksen tekemään? Entä sitten jos pitää saada viikoks avolavaksi, taas muutoskatsastus?
    ja sitten jos suojasermiä muutetaan, niin siitä tarvii todistuksen, tuo nykyinen jostain huonekaluputkesta edellisen omistajan tekele.
    onpa ihan helkatin hieno suomen laki taas...
     
  18. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Murtoystävällinen pressukate on lainsäätäjän suosiossa kuin taas murtovarmempi kova kate lainsuojaton :odroll: . Asuntocampperi lavalla ei ole koskaan kiinnostanu virkavaltaa.
     
  19. Janne_P

    Janne_P 3rd gear

    Kuuluuko noissa radion alla sijaitsevissa lämppärin säätönamiskoissa olla taustavalot ?

    [​IMG]

    Mun autossa ei ainakaan ole.... oliskohan polttimon vaihto ihan tekemätön paikka ?
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    On niissä valot.
     

Kerro tästä muillekin!