Chevy/GMC Subbe/Pickup/Van osien Swap meet sivuja...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja sincere 51, 19.8.2009.

  1. Tmi_13

    Tmi_13 Gearhead

    Olisiko kellaan ehjaa tuulilasia 95 pick-uppiin, tai mista voisi kysella uutta? autolasiliikkeissa n600e. Ei oikein innosta. Olen itse pk seudulta, jos taalla pain niin hyva muta kulkeehan tuo auto viela.
     
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    PickUpissa on mulla ehjä lasi myydä.
    Itse irroittaen 100€, maksu ennen irroitusta ja itse en osallistu irroitukseen..
    ja auto on Petäjävedellä, Keski-Suomessa.
     
  3. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    myynnissä sähköiset ikkunannostin hilpeet -80 luvun pic-uppiin malli Chevy,hinta 80 euroa.Molempiin oviin.
     
  4. Tmi_13

    Tmi_13 Gearhead

    Ok, pidetaan mielessa. katson hetken jos loytyisi lahempaa..

    Kiitos, vastauksesta.
     
  5. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    SWT etusivulla mainostettiin viikko sitten kyseistä tuulilasia, oli tarjouksessa, hinta 330,-

    Kunhan tulen lomalta, voin yrittää selvittää saisinko venäjältä järkättyä lasin fleetsideen, moskovassa bensonin tekemät lasit moniin jenkki chevyihin hävyttömän halpoja... Esim. 02->uudemman trail blazerin lasin saisin suomeenkin 150euroon, fleetside nopsaan hankalampi.
     
    Muokattu: 8.4.2017
  6. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Tuo SWT:n hinta on kyllä jo aika hyvä. En alkaisi itse käytettyä edes miettimään.. :D

    Mahtaisikohan sierltä itänaapurilta löytyä -04 Suburbaniin tuulilasia mihin hintaan?:p
    Vaihto tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi kun on särö yläreunassa lähtenyt etenemään.:(
     
  7. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Juu, aika halpa itseasiassa, nuo uudemmat helpompia, laitan yv.
    ..ja saa myös sivu ja takalaseja..
     
    Muokattu: 8.4.2017
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Viititkö kysästä myös -95 subbeen,kun Kostamuksesta ei saa.
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    2004 Escaladen tuulilasin(halvin) hinta kiinnostaa.
     
  10. Tmi_13

    Tmi_13 Gearhead

    Joo, no niinpa on. niilla pitaisi olla "hyllyssakin" niita. Taytyy soitella ma swt:lle. 330 on uudesta ihan jarkeva hinta..

    Kiitos.
     
  11. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Muokattu: 13.4.2017
  12. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Myynnissä GMT400 oikean puolen ext.cab takasivulasi. 200€ (saman se maksaa Rockautosta tulleineen).
     
  13. MK1

    MK1 Gearhead

    Ostan: Käyttöohje manuaali -92 c1500,jos jollain olis jääny jouten..?
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    E: ratti meni
     
    Muokattu: 27.4.2017
  15. pantera

    pantera Double Gearhead

    Olis ammattiaisen tekemät lasikuitumuotit aurikolipoille
    Pick-up 88-98 ja vanin matala ja korkeekattoiseen sopivat mallit
    Lund look a like
     
  16. venom87

    venom87 3rd gear

    Tarviis sivupeilit, joko norsunkorva mallit tai suburbanin pikkupeilit.
    Ei tarvii olla sähkösäätöiset.
     
  17. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Escalade 2002-2006 vajaa parisataa suomeen tuotuna.. 2007-uudempiin samoja hintoja.
    Valmistaja pääsääntöisesti benson tai kmk glass, pilginktonin lasejakin löytyy, mutta en löytänyt kyseiseen, sekä GM alkuperäislaseja....
    Noihin uudempiin escalade/tahoe/suburban malleihin löytyy aikahyvin osaa venäjältä tarvikkeena ja myös alkuperäisenä, mutta sit vanhempaan subbariin en meinaa tuota tuulilasia ihan niin helposti saada hommattua.
     
    viikinki75 ja palontie tykkäävät tästä.
  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kellään -> 87 20 gallonan tankkia? Tai mistä suomessa kannattaisi kysellä?
     
  19. rb

    rb Double Gearhead

    ^ US-Partsissa löytyi ainakin 88 uudempaan, eikä se nyt hirveen kalliskaan ollut...
     
  20. rocketman

    rocketman Gearhead

    Tarjoa DB2-4911 ruiskupumppua yv:llä. kiitti.
     

Kerro tästä muillekin!