Chevy S-10 kasilla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kurko71, 19.10.2005.

  1. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Onkos arvon OD:laisilla tiedossa noita S-kymppejä, jotka ois muutoskatsastettu kasille, ton mun uuden ostoksen lisäks?

    Sampsa
     
  2. f-85

    f-85 Gearhead

    Yhden 88´mallisen oon 327:lla leimannu. Tohon 85´ blazerin kasin laitto nyt talven aikaan. Nettiautossahan oli tässä syksyllä yks 305 blazer ja eiköhän noita jokunen kappale kaikkiaan ole. Minkalainen laite sulla on?
     
  3. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Moro!

    Ettei vaan ois tää mun 1988 S-10 sun tekemä???
    Koneen tilavuus on rek.otteen mukaan 327. Vaihtoehtoinen rengaskoko takana 295!
    Entinen väri punainen.
    Tuore hankinta mulle, ostin maanantaina ja eilen leimasin.

    Sampsa

    050-5617968

    http://pg.photos.yahoo.com/ph/kurko71/d ... pg&.src=ph
     
  4. keimo

    keimo 3rd gear

    paljonko on s10 omapaino tuolla koneella? mitä joutuu tekee että saa leimaan kasilla
     
  5. kurko71

    kurko71 Gearhead

  6. f-85

    f-85 Gearhead

    Oho, onpa hieno! :eek: Tutulle näyttäs.
     
  7. Olli_

    Olli_ 1st gear

    Olipa nätti kärry :eek:
     
  8. kurko71

    kurko71 Gearhead

  9. WTF

    WTF Gearhead

    Näppärän näköinen / kokoinen.
    Taisin nähdä sen tänään päivällä mertalan risteyksessä.
    Myy halvalla mulle? :D
     
  10. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Not for sale! Ainakaan halavalla!!! :D

    Sampsa
     
  11. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Nyt saattais olla jopa myynnissä!

    Sampsa
     
  12. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Nytkö se sen jo myypi!? just kun sihteerit ja lukkoperät on laitettu! Pitoongelmat muuten väheni lukon asennuksen myötä, mutta tilalle tuli vakavat suuntavakaus ongelmat... :lol:
    Auton voi livenä tulla tarkastamaan meikäläisen pihaan! ja näkkyypä se myös taustalla meikäläisen capricen osa ilmotuksen kuvissa :eek:
     
  13. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Katellaan, vielä ei ole ihan pakko luopuu S-kympistä, rahat vaan alkaa olla loppu(lue juotu) :D :oops: ....
    Mutta jos tulee hyvä tarjous, niin saattais lähteekkin. Kiinnostais saada tohon Chrysleriin se SixPack+manuaaliyhdistelmä...

    Sampsa
     
  14. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Mahtaa tosiaan liikkua :odroll: Mut mahtuukos nuo 295:set alle tollasella et:llä? Paljon pidät hintaa?
     
  15. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Moro!

    Joo S-kympissä on todellakin ollut jossain vaiheessa 295:set alla, ei tosin noilla Rally Wheelsseillä. Mutta katellaan mitkä vanteet siihen tulee ens kesäksi... Eiköhän mun "hovirakentaja" nimim. Silvarello kaksysivitoset jotenkin sovella alle??? Ja onhan moiset gummit jopa merkitty otteeseen.
    Nyt paikallaan lukkoperä ja Hurstin DualGate-shifteri... Kiitos Silvarello.
    Hinnasta sen verran ettei S10 alle 8000E:n lähde... Kallis?


    Sampsa

    1st Annual Rautaa Rajalle

    http://www.tunturihotelli.fi/?deptid=14 ... owmodul=76
     
  16. kurko71

    kurko71 Gearhead

  17. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  18. kurko71

    kurko71 Gearhead

    Mukavia kuvia, näyttääpäs tosi pieneltä punaisena... :D

    Kiitos, Sampsa
     
  19. kurko71

    kurko71 Gearhead

  20. kurko71

    kurko71 Gearhead

Kerro tästä muillekin!