Chevy Sportside TBI 5.7 1991/-93, lisää "halpoja" tehoja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja valtope, 22.3.2012.

  1. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Kuvasta tulikin mieleen, että oleppa tarkkana ettei pääöljykanavan proppu ole sen verran koholla että ottaa kiinni jakorattaaseen, myös lohkosta kanavan yläpuolella voi joutua snurraamaan vähän pois, riippuen mitä jakopäätä käytät.
     
  2. Concarne

    Concarne Gearhead

    Näin on tarkoitus. Liian syvällekään sitä ei voi kiertää kun tulee öljykanavan reikä vastaan. On sinnekin kyllä vielä matkaa eikä tuo nytkään ole ulompana kuin nokka-akselin pidätinlevyn paksuus. Tarvittaessa tulpastakin on varaa viilata pois.
     
  3. Skigu

    Skigu 2nd gear

    Noniin, löytyhän se selitys tolle veivin soikeudelle, kiitos taas artsi.

    Veivejä kun mittailin 440 mottiin niin oli muistaakseni jotain 0.015mm soikeat. Sitä kun kyselin ni kaikki sano, et pitäs ol pyöreet. Mutta kun kysyin, et ooks mitannu joskus ni ei oikeen ollu mittailtu.

    Totesin lopuks, et tieto lisää tuskaa ja niputin. Ja tähän päivään asti miettiny, et olisko pitäny koittaa eri momenttia..
     

Kerro tästä muillekin!