Chevy van 6.2d ilmastointi laitteen kompura

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja jani.tahvo, 18.3.2003.

  1. jani.tahvo

    jani.tahvo 1st gear

    Käykö bensa koneen lyhyt kompura 6.2 diesel koneeseen? Ja millä selvittää kompuran toimivuuden irrallaan ollessa?
     
  2. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Onks se kompura siinä edessä samalla paikalla ku laturi mutta vaan vasemalla puolella?
    Ko se pittää tyhjäkäynnillä sellasta ronklatusta niin aattelin et voisko tuon ottaa irti ku ei ilmastointikaan pelitä?
     
  3. kape

    kape 3rd gear

    kompuran magneetti kytkin jää jumiin jos on likainen jos aineet on sisällä ja kompura ei ota kiinni niin elektroniikka sraytä kytkimeen tai jotakin rasvanpoistajaa niin pitäs pelata jos on muuten ehjä.
     
  4. makke

    makke 1st gear

    Annat vaikka suoraan akulta virtaa kompuralle. Heti kun magneettikytkin saa virtaa se vetää kiinni ja pysyy niin kauan kunnes irrotat piuhan.
    Näin testaat toimiiko magneettikytkin.
     
  5. karjalai

    karjalai Gearhead

    mutta kumpaan liittimen nastaan sen hyppyjohdon tyrkkäät (GM)?
     
  6. makke

    makke 1st gear

    Jso et värikoodeja tiedä, niin katso mistä piuhat tulee tai mittaa. Toinen on näet maa.
     
  7. karjalai

    karjalai Gearhead

    vai toinen on maa, sitten ei ongelmia!
     

Kerro tästä muillekin!