Chevy van g20 kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja ~jone~, 6.5.2020.

  1. ~jone~

    ~jone~ 1st gear

    Joo pikku hiljaa mut ei alle polttoaineen tiputus loppunu näkyy tulevan ainetta kaasuvivun seudulta jostain näköjään...mitenhä ton saa korjattua:odroll:
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Ei kai nämä yleensä vuoda kaasuvivun akselilta kuten transitit?
    Ei enää muista, miten ne putket stanadynessä meni mutta onhan siinä likimain kuitenkin tulo ja paluu linjat sekä tietysti suutinputkien lähdöt pumpun päässä.
     
  3. ~jone~

    ~jone~ 1st gear

    Jaa mä en osaa sanoa itse tohon mitään...mut tossa on märkänä se kaasuvipu kokonaan enkä mä huomannu muuta kohtaa mistä tulis ainetta ku siitä akselilt:(...tietäs vaan sen et onko sitä mahdollista koti konstein korjata vai onko mahdotonta..
     
  4. ~jone~

    ~jone~ 1st gear

    Joo sieltähä se vaa vuoti ja tuliopeteltua korjaaminenki sit kantapään kautta...näkyy olevan foorumi ku foorumi ni kaikki liian ylpeitä neuvomaa et kiitos ja anteeks vaa:mad:
     
    hantta tykkää tästä.
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Tuskin kaikki liian ylpeitä on, useimmat vain eivät ole Stanadynen akselia tiivistäneet, mutta toivottavasti vastaavassa tilanteessa osaat antaa neuvoa.
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    ei niitä anteeks pyydellä ohanse silleeen et kukot nostaa perse sulkiaan kun tarve vaatii ääh noist.. pidä se kunnos niin ei tarviii jokavuos autoo vaihtaa..
     
  7. ~jone~

    ~jone~ 1st gear

    Näin mää teenki ja ku kerra nyt tul kaikesta "pasksta" huolimatta kunnolla tehtyy oppi ikä kaikko
     

Kerro tästä muillekin!