Mulla on tollanen 6.2 raksutin Mahtuu seisoo ,jääkaappi,lämmitin talvikäyttöön,hella,lavuaari yms pientä mutta mätä ja sisältä vähän huono meille kun ei sänkyjä tarpeeks kun kapunpenkkejä 6 kpl ja niissä ei kovin kiva oo reissussa nukkua Jossain vaiheesaa kun pääsee kunnolla siihen käsiks ni sisältä uusiks ja uutta peltiä pintaan ja rautaa runkoon
Taisin just ostaa käyttis vanille kaveriksi retkeilymallin, olenki ajatellu et korkeempi olis parempi aihio retkeilyautoks
Kato nii onki. Vähän jo polttelis päästä tutkimaan ja rakentamaan sisustaa, löytyy yks vanha asuntovaunu mistä vois ottaa kaasujääkaappia yms tarviketta,
Pistelehhän sit miten teet minkäkin kun sattuu tuo omankin sisusta olemaan sellanen että menee uusiksi Parissa eri vermeessä olen käynyt ottamassa muutaman kuvan eri toteutuksista että saisin toimivan sisustuksen
Minuakin kiinnostaisi nähdä, kuinka ja miten rakentelu sujuu. Jossain vaiheessa sitä on askartelua hyvin todennäköisesti itselläkin edessä, joten ideat ovat tervetulleita ja kaikenlaista rakentelua mielelläni seuraan.
Mulla olis "ylimääräinen" retkeilyvani jos jotakuta kiihottaa moinen. Puuttuu kone ja ploota, muuten melko täydellinen rojekti.
Se tuleeki varmaa ajamalla Mulla k6n ei kortti riitä edes vetää traileria saatikka saisin edes lainaks/vuokralle läheltä
Kai sielläkin huoltiksilla vuokrataan kärryjä/trailereita? Helsingissäkin maksaa vaan kymppejä vuokraus. Ite joskus aikoinaan vuokrasin yksityiseltä, (Vihdissä asuessani) kun bongasin ilmoituksen jostain. Ennen nettiaikaa(90-luvulla). Nykyään luulis olevan helpompaa. Ettei ainakaan siitä pitäisi kiinni jäädä.
Muakin himottas kauheesti yks isompi, mut hirvee pyynti. Ja palontien mukaan sekin haisee silti homeelle.
Tosta linkki VTCF:n kuvasivuille, näkyy taas osittain toimivan, enemmän kyllä kuvia autojen ulkokuoresta ja salskeista vaniharrastajista, mutta löytyy jokunen sisäkuvakin, kun vaan jaksaa selailla.. https://vtcf.net/wordpress/?page_id=26
Tuolta mun kotisivujen kuvakansioista löytyy aikas monta vani kuvaa eli jos vanit ja niitten rakentelu kiinnostaa niin http://www.kanadanvani.fi/va/va.htm tonne tonkimaan.