Chevy vanin takaovet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Anonymous, 12.7.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    ruostuneet alaosistaan ja pohjistaan, miten korjata järkevimmin?
    TAitaa olla tyyppivika vaneissa....
     
  2. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    hitsaamalla.




    jos siellä ei ole suoja-ainetta ruostuu takuulla, uudet käytetyt 200-600e pari, kato googlella chevy van body parts jne. amerikkalasta sais uusiakin, "peltipuhtaita" itellä noin 15-20 cm hapanta molemmissa, löysin käytetyt "suomi" ovet.

    niin, ja korjauspeltejä esim. sw-trade, usa-osa.....
     
  3. timppa

    timppa Gearhead

    Suorasta pellistä kantaten... Vanin takaovien alapäissä tainnut kovin ihmeellisiä kaaria olla.
     
  4. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    mutta jos se puuttuu toi "runko-osa" pohjasta kans, on hauskaa tiedossa, mulla olis aihiot hitsausharjoitteluun.

    ovet eivät muuten lukitu kuin tuolla oikean puolen yläsalvalla kiinni, alareunoissa kun ei peltiä enää ole :eek: :lol:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vanin takaovet

    Ovet kannattaa vaihtaa uusiin ja ehjiin...., niitä olis tarjolla jokunen kappale. Mikäli vielä on tarvetta, niin pistäppä mailia osoitteeseen bmw530dat@pan.nu.
     
  6. MikaelT

    MikaelT Gearhead

    Omassa olis kans ovenvaihtoa/korjausta tiedossa. Alaosan korjauspalat tais maksaa yli 50e kappale ja ne suoraa peltiä jossa kantit reunoissa ja saranalle reikä!!!

    Mutta...mitenkäs saa takaovet auki, kyseessä retkeilymalli ja niitä ovia ei ole käytetty vuosiin ja jostain jumissa.
     
  7. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    kokeile ujuttaa irroitusöljyä (crc) saranoihin, vaikkas useempaan kertaan ajankanssa, sitten vaan vähän voimaa peliin (tietty on hyvä varmistaa, ettei ovi ole lukossa). sisäpuolelta kannattais yrittää avata, ettei jää kahva käteen (tarkista että ylä ja alasalpa aukeaa kahvasta), ja varovaisesti tuuppimaan...

    itsellä oli toi pieni sivuovi kanssa jumissa, vaati vaan voimaa...
     

Kerro tästä muillekin!