chevyn kampiakselit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Lerssi, 19.9.2006.

  1. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    mitä eroo on 350:sen ja 305:sen kampiakseleilla? mitat on vissiin samat mutta miten limppujen painot eroo toisistaan? eli mitä mahtas tapahtua jos isompaan pistäs pienemmän kammen?
     
  2. buick

    buick 3rd gear

    3932442 350 69-85 Truck Cast Iron,Large Journal
    3932442 305 76-85 Truck Cast Iron,Large Journal
    tällä numerolla kaytetty molemmissa mutta erojaki löytyy vm:riippuen
    itse olen laittanut 305 kampuran -350seen .

    http://www.ajgeneral.com/chevy_cranksha ... g_numbers/
     
  3. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kai se ainakin tasapainottaa tarvii. Kylällä laittoivat 350:seen 305:sen kampuran, ei kuulemma kestänyt yhtään kierroksia, vaihtoivat sitten oikean kampuran ja tärinä loppui.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead


    Kuulostaa ihan urbaaniesson legendalta :odroll: .
    Ainoa painoero on männissä ja ne ovat köykämiiniä josta ei paljon eroa tule. Tehtaan veivitkin voi heittää 35g samassa koneessa ilman mitään huomattavia tutinoita.
    Aikansa kun sekoittaa noita 305 ja 350 samannumeroisia akseleita niin ei niitä enää toisistaan millään erota. Jopa 267 kikkaran kampura on samanlainen samalla numerolla!
     
  5. hukkis

    hukkis Gearhead

    Joo,ei oo kyllä yhtään konetta särkyny,vaikka on useampaanki 350:seen laitettu 305 kampura.

    T:Jari
     

Kerro tästä muillekin!