Chevyn S10 ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja El kamina, 19.8.2006.

  1. El kamina

    El kamina 3rd gear

    Laittakaahan ''tietoa'' tommosesta pick-up v6 2.8 S10 4x4?? Tekeekö tommosella mitään, näin suoraan kysyttynä! 8) No lähinnä käyttö kohtuu normaalia tienpäällä menoa! :odroll:
    Mites tuomessa kestää/PELAA voimansiirto?
    Entäs tuo 2.8v6 mylly kohtuu harvinainen vissiin suomessa taitaa S:sät olla uudempia 4.3kolmosia?

    Laitakaa kaikennäköstä kommentia, jos jos kus olet tommosella päästelly/propaillut?!? :wink: :odroll:

    :pinup:
     
  2. neliveto

    neliveto 1st gear

    Itellä on s-10 blazer jo on toiminut hyvin. Menee tien päällä ihan hyvin ja pääsee talvellakin mokille ja metsään. Omani 4.3 ja automaatti.
    On ketterä kääntymään nelivetovehkeeksi.
     
  3. El kamina

    El kamina 3rd gear

    Totta tämmösestä pas...stakin pitäis kommentia löytyä!? :eek: Vai pitäiskö tuo otsikko muuttaa?? :odroll:
    Esim. S10 Diiselöinti nissanin koneella?,
    Kestääkö V6 2.8 kun öljytilavuus on corollaa pienempi?,
    S10 myyjällä on pitkätukka kannattaako siis ostaa?,
    Arveluttaa S10 osto kun se on jenkki?,
    Uskallanko ostaa S10 kun eräät vit___lee!,
    Pelottaa ostaa S10, kun sen lavalla on saattanut olla ruumiita!


    PS. Eli eikös välillä puhuta näistä autoistakin(jenkki) :soosoo: :wink:

    :pinup:
     
  4. MudMax

    MudMax Gearhead

    Näistä pikkujenkeista (kuten myös esm Dakota tai Ranger) ei täällä synny yleensä keskustelua, kun eivät näytä olevan erityisen suosittuja täällä suomessa, vaikka usassa ovatkin.

    En ole kyllä edes ajanut 2,8,lla, ja 4,3 GMC S-15;llakin vain kerran, joten en muuta osaa sanoa kuin, että tuskin tehoa on ainakaan liikaa ja jotenkin japanialainen vaikutelma jäi konetta ja laatikkoa lukuunottamatta.
     
  5. El kamina

    El kamina 3rd gear

    Joo näinhän se varmaan menee!? Mutta tuolle/noille on puolustukseksi sanottava tuo paino(n.1300kg)ja KOKO, mikä merkkaa jonkin verran maastoajossa ja painoon nähen tehoakin on 2.8 125hp ja 4.3 140-160hp eli loppupelein aikas kivasti :wink:
    No Japaseja vastaanhan noita jenkit alko tekeen '80luvulla ja niihin nähen tehot on OK! ja kyllä esim. lavan koot pesee itäkaluston mennen tullen! :soosoo:

    Elis tuossa olisi hieman syitä kiinostuksestani tommoseen 4x4:jään!

    PS. V-kone on aina V-kone on siinä pyttyjä 2 tai 8 :eek: :soosoo:

    :pinup:
     
  6. vemu

    vemu 1st gear

    Mikä muuten S10:n vanteiden ET tai offset?
    Jakohan on 5x4.75"
     
  7. smuige

    smuige Gearhead

    mulla on käyttöautona 1993 s-10 takaveto tosin ja peräti 2.5 nelonen ja 5-lovinen manuaali. Perkeleen näppärä vehje ja kiva ajaa. Romut kulkee kätevästi lavalla ja kuitenkin mahtuu kolme kyytin jos tarvii. Japanilaisia vastaanhan noi on suunniteltu ja koon ja ominaisuuksien puolesta hyvinkin lähellä mutta ei kuitenkaan. Se täytyy todeta että jenkki on jenkki ja samaa ankeutta kuin jossain hiluxissa ja kingcabissa ei tunnu, ainakaan mun mielestä. Ja jakohan on 5x4,75 ja et takavetoisessa saa olla melkein 0 mutta nelivedossa on akselit sen verran leveämpiä että niissä et joku 40-50. Vihjeenä nelivetoon käy erittäin hyvin 4gen camaron 16" vanteet...
     
  8. vemu

    vemu 1st gear

    Kiitos vinkistä. Neliveto S-10 Blazer kyseessä onkin.
     

Kerro tästä muillekin!