1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Chevyn V6 4.3 käynti ongelma

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sutinen, 11.3.2018.

  1. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Suuttimet kyllä patterilla napsaa ja oikeella puolen näytti sumu tasaisemmalta kun vasen näkyy kusevan epätasaisesti kun keulasta katotaan. Sillä puolen ne tulpat olikin mustat. Eikö tohon olis helpoin suutimet vaihtaa ilmeisesti irtoo parilla ruuvilla.
     
  2. Karpov

    Karpov Gearhead

    Putsaa ne suuttimet (varsinkin huono). Joko kaasariaineella napsutellen läpi kuten aiemmin neuvottu tai sitten ultaäänipesurilla.
     
    sutinen tykkää tästä.
  3. sutinen

    sutinen 3rd gear

    En omista ultraääni pesuria.
    Täytyy miettiä tai ostaa joltain suuttimet. Olis 3 muutakin autoo työnalla.
     
  4. wiwwe

    wiwwe 2nd gear

    Suosittelen melkein rockautosta tilaamaan uudet, inhimillisen hintaset, tulee tarpeelliset tiivisteet mukana ja tulee ovelle muutamassa päivässä kun maksaa rahdista muutaman euron enemmän.

    Niijoo ja laitoin mä sulle sähköpostiakin
     
  5. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Ostin yhdet käytetyt suuttimet ja kaverini just meni jenkkeihin sanoin et katteles chevyyn uudet ruiskusuuttimet. Jos tois tullessaan tai sit lähettää ne sieltä. Mut ajellaan pari päivää Hyndailla :D
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Gearhead

    No sillä välinhän sen TBI:n voi purkaa atomeiksi ja putsailla kunnolla...ultraäänipesuri olisi kova sana...
    Samalla koittaa pestä tai pesettää suuttimet, joko itse tai vaikka käyttää esim. Finnjector:lla...kuka ties ne uudet suuttimet jäävät sitten varalle :odwink:
     
  7. Karpov

    Karpov Gearhead

    Lidl viime viikolla myi uä pesuria alta 30€ ja 3v takuulla. Nykyään tavara ei heti tarjouksen jalkeen lidlistä poistu ellei sitten lopu.
     
  8. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Kattelin eilen utraäänipesuriakin ja 300 e korvilla olis sellainen et millä vois jotakin tehdä oliko 9 litranen. Toi harraste pirssi ottaa vielä jonkun verran euroja joten en raskinut tilata. Sit täällä korvessa ei ole firmoja joka tekisi vastaavaa maksua vastaan. Tämä pitäs penkitykseen saada ja kassarit säädettyä. Siihen ovet ja lunkut vielä paikalleen et pääseen konttorille kun 20 v ole leimattuna ollut. Tämä on syönyt vähäiset euroni..
    Paljon olis rahaa niin ostelis kaikkee kivaa. Mut sitä miettynyt et kuplan ostin et jäikö lääkkeet joku aamu välistä. Tässä autossa on turbiini ja lisäksi vielä kuivalevy kytkin autossa. Auto on valinta automaatti ja turbiini hoitaa liikkeelle lähdön kuten normi tomaatissa. 1 ja 2 vaihde vaihdetaan käsin ei isonna automaattisesti itse. (aivot puuttuu ) Kun keppiä nykäisee niin alipaine servo vetää kytkin käpälää ja saadaan kakkonen sisään tai vastaavasti 1 kummin tilanne vaatii. No vakio kupla kulkee 1 noin 80 km/h niin lie virkeellä moottorilla varmaan toista sataa..ja 2 vaihteella toisen mokoman. Mut jos leimalle pääsis 2 viikon sisällä.
     
    caprice305 tykkää tästä.
  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Gearhead

    Tuo on vinkeä laite :odcool: ...koskaan en ole moista edes nähnyt, mutta kuullut tarinoita...tee siitä ihan oma topicci :odwink:
     
  10. Karpov

    Karpov Gearhead

    Ei lidlin pesuriin mahdu kansi tai koko kaasari, mutta täysin rahan arvoinen peli kun suuttimia ja muita osia pesee.
     
    Camino'79 ja sutinen tykkäävät tästä.
  11. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Käytetyt suuttimet uusittu ja kyllä paremmin toimii. Mut vielä vedättäessä tunnelma et katkoo kuitenkin kipinää tai jotain muuta. Pitäne jostakin ostaa virranjakajan kansi, pyörijä ja tulpan johdot.
     
    wiwwe tykkää tästä.
  12. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Millainen jakaja kannattas chevy 4.3 tilata. Kaveri olis floridassa käymässä ja siellä perus jakajat ei hirveesti kai maksa.
    Saisko käypäsen runkonumeron perusteella. Ilmastointi kompuran toi viime kesänä niin meni heittämällä paikalleen.
     
  13. caprice305

    caprice305 Gearhead

    Alkuperäistä....mielipide.....
     
  14. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Chevyyn uus jakaja ja puola vaihdettu. Pari päivää ajettu ja nyt hävis joku sytytys ohjaus tai muu sähkövika. Piuhat jakajassa ja puolassa paikallaan. Muuta siitä ei vaihtaessa irroteltu. Yks kaks käynnistä valoissa sammui. Eikä mitään lupaa. Auto hinattu pihaan ja ruisku räkii bensaa ja bensa pumppu pyörii..
    puolalla tulee 4 johtoo niin pitäskö niihin tulla ohjaus virrat toiseen kun toisesta menee suoraan 2 johtoo jakajan liitokseen. Eka kerran chevy tielle jätti.
     
  15. xarper

    xarper Gearhead

    Saattasin kyllä silti vielä vaihtaa toisen kannen/pyörijän? Tuntuu olevan ominaisuus noissa. Itelle kerran kävi sama ton kutosen kanssa just. Jäi vaan sopivasti matkahuollon pihaan, seuraavana aamuna oli osat auton luona :rotfl:
     
  16. atobee

    atobee 3rd gear

    Eikös tuo imusarja jaa kumallekin sylinteriryhmälle määrättyihin pyttyihin huolimatta suuttimesta?
     
  17. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Meinaatko et uudet osat jo hajosi. No entiset on vielä tallissa. Nopeesti pimeni..
     
  18. xarper

    xarper Gearhead

    No en tiedä mutta aattelin vaan jos sulla vanhat on ni äkkiä tota testaa?
     
  19. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Kipinää antaa puolan johdosta kun testasin. Jakajan sisus kalut ok.
    Pitäne vielä tarkistaa tulpan johdosta että eikö huora jaa kunnolla.
     
  20. sutinen

    sutinen 3rd gear

    Puola lätki kipinää mut jakaja ei jaa tulpille. Nythän menee mielenkiintoiseksi. Mikä tämän oireen tekee. Kansi ja pyörin ehjä ja molemmat tuli jakajan mukana. Luulis olevan käypäset ja 2 päivää toimi.
     

Kerro tästä muillekin!