Chevyn viilut, millä irti/mistä uudet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja belair66, 12.2.2007.

  1. belair66

    belair66 Gearhead

    Millä ilveellä nuo viilut sais helpoiten irti STW Chevyn kyljistä? Ja toinen dilemma ois, että saako noita viiluja mistään uusia/mitä maksaa.. Tässä tämmöisiä pähkäilly, ku nuo oman auton viilut alkaa olla jo parhaat päivänsä nähneet..
     
  2. Buddy

    Buddy 1st gear

    Enhän mä mistään mitään tiedä, mutta lämpöpuhaltimella mä koittaisin irrottaa niitä viiluja. Lämmittäisin varovasti samalla, kun repisin viilua irti. Jos mulla olis tollanen ongelma, niin maalaisin ne uudet viilut jos ne välttämättä tarttis siinä kylessä olla. Tekisin siitä vaikka vähän humoristisen. Vaikkapa niin että se kylki näyttäis vähän harittavista lankuista naulatulta.
     
  3. belair66

    belair66 Gearhead

    Juu no eihän ne tietenkään pakolliset oo, mut mun mielestä ne on hyvän näköiset, jos auto noin muutenkin on kuosillaan ja siihen vielä viilut, niin avot! Tuon humoristisuuden kannalta ajateltuna mielessä on käynyt mm. "hiilikuituviilut"! Vois olla aika karut. Heh.
     
  4. Buddy

    Buddy 1st gear

    Mikä ettei. Tulis vähän hi-techiä mukaan. :D
     
  5. Beenari

    Beenari 3rd gear

    Rakenna se puuviilu ihan kotosuomalaisesta päreestä....
     
  6. belair66

    belair66 Gearhead

    Joo päreviilut ois kans kyl melko käheet tommosessa jokapäiväisessä käyttöautossa..! :D
     
  7. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Maalauta graniitti pinta :poff:
    Ei tulis heti samanlaista vastaan.
     
  8. ford59

    ford59 1st gear

    Vanhojen irroitus: Koetin tossa syksyllä monia keinoja, ja paras oli kuumailmapuhallin ja pieni metallilasta. On melkosen sitkeetä tavaraa.
    Liima jäi vielä peltiin ja siihen ei tepsinyt kun maalinpoistoaine, monia tököttejä koetettiin.
    Uudet teipit tilattiin Etolan kautta, Dc-fix:iltä (paljon ei ole kehuttu, mutta vaihtoehtoja ei hirveästi ollut)
    Varaa aikaan tähän hommaan... Meillä urakka kesti n.4kk, maahantuoja ei saanut tavaraa tulemaan. Piti olla täällä ennen joulua, tuli viime viikolla!
     
  9. Turnn

    Turnn Gearhead

    Veekasissa 3/92 on juttu puukyljen vaihdosta GM farmariin!
     
  10. frimma-q

    frimma-q 1st gear

    :soosoo: Tukankuivaajan teho riittää , kokeilehan sitä ensin, ei sitä maalipohjaa tarvi polttaa
     
  11. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tosimiehet kuivaa tukankin kuumailmapuhaltimella. :soosoo:
     
  12. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    :mad:
    Tai Kosaanilla... :poff:
    Karummat hitsi-pillillä... :rotfl:
    (siis ne joilla on tuollainen -> :odroll: kampaus)
     
  13. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Tampereella yhdellä tutulla on tai oli semmonen vihreä farmari jossa oli kyljissä ruuvattuna semmoset painekyllästetyt lankut, aika makee vekotin :rotfl:
     
  14. Mä onnistuin pesemään ne pois painepesurilla :rotfl:
    Hyvin ja helposti lähti.
     
  15. Moonshine

    Moonshine 1st gear

  16. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Mulla on kaks rullaa tuollasta viilukuvio tarratapettia tai mitä lieneekään. Entiseen autoon tälläsin tuota sisustaan.
     
  17. belair66

    belair66 Gearhead

    Tuolla puukeskuksen tai mikälie sivuillahan oli tosi komeita viiluja!! :D Perhonen sentään! Miten paljon Batmobilella metreinä löytyis?
     
  18. Etolastakin kannattaa viiluteippiä luurailla...
     

Kerro tästä muillekin!