chopper polkupyörä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja make88, 26.6.2008.

  1. make88

    make88 1st gear

    Hei

    Ajattelin hankkia chopperpolkupyörän. Onko kenelläkään kokemuksia sellaisista? Minkälainen sellainen on ajaa verrattuna "normaaliin" fillariin?

    Kannattaako runko rakentaa itse vai ostaa kaupasta?

    katselin että ainakin www.pimpgarage.fi myy ihan hienoja osia. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kaupasta?
     
  2. lipuja

    lipuja 1st gear

    Itse tehdyt on hienoja, toisin kuin kaupasta ostetut, ne kun ovat vähän rahalla saa kamaa. Eli jos on hitsi ja uskallat ajaa pyörällä minkä oot ite hitsannu ni teet ite jonku vanhan fillarin osia hyödyntäen. Enkä oo ajanu mut melko huono kääntymään ainakin jos keulan kulmaa on laitettu kunnolla ja keulan pituutta.
     
  3. Peltirumpu

    Peltirumpu 1st gear

    Mulla on yks pyora joutilaana, loytyy tuolta "sekolaiset" myynti osastolta.

    -Olli
     
  4. MrVelo

    MrVelo 3rd gear

  5. El kamina

    El kamina 3rd gear

    NYT OLLAAN POLIISIN KERA TEKEMISISSÄ TUON ''FIRMAN'' KANSSA!!??
    OSAT JÄÄ TOIMITTAMATTA JA SITTEN TOKI MAKSETUT RAHAT!!!! :mad:

    PS: NÄIN SITÄ EDISTETÄÄN SUOMALAISTA HARRASTAMISTA JA LUOTTAMUSTA! No tämä on tätä nykypäivää! PERK__LE!

    ** SUMMA SUMMAARUM! ÄLÄKÄÄ MAKSAKO MITÄÄN TILILLE! POSTIENNAKKO!! ON KOVA SANA! :pinup:

    ***NIIN JÄI ANOPILLE TUO PYÖRÄ LAITTAMATTA!!?? HAH HAH! :rotfl: SEN TÄÄN JOTAIN HYVÄÄ! PENTELE MEINAA VAIN TUO ANOPPI OLLA PAHALLA PÄÄLLÄ! :eek:
     
  6. MrVelo

    MrVelo 3rd gear

    Onko kysymys tuosta ekassa viestissä linkatusta firmasta ?
     
  7. Lassi

    Lassi Gearhead

    Eipä ole miullekkaan tullu kamoja tai rahoja takasin pimpsatallista, muutamasta yrityksestä huolimatta.
     
  8. El kamina

    El kamina 3rd gear


    jep jep!

    MUTTAS EI HÄTIÄ HARRASTAJAT!! TÄÄ FIRMA TOIMII!! JA LÖYTYY VIMOSEN PÄÄLLE MAKSUTAVAT!! HIENOA, HIENOA!! http://madmaggot.valmiskauppa.fi/index.php

    :pinup:
     
  9. El C

    El C 3rd gear

    No, mä olen ajellut tällaisella viimeiset neljä kesää. Amerikasta tilasin, Casagranden kontissa tuli. Kehtaan ajaa, vaikkei ookkaan kokonaan itse tehty.
    Ja kova on se jätkä, joka ei auton laitossa(kaan) aihiota käytä...
    No, mainitsithan tuossa toki "fillarin osia hyödyntäen" :oops:

    Puolivalmisteena ostin, itse lisäilin vaihteet, laukut, valot, straippaukset, satulan ja muuta pientä rekvisiittaa.
    Hyvin on toiminut ja mukava kaupunkiajelussa, kun ylettyy kivasti jalat maahan.
    8)
    [​IMG]
     
  10. viliz

    viliz Gearhead

    Ite oon omani tehnyt, en ole kyllä kekeileen vielä päässy. vähän vaiheessa on vielä :lol:

    kuvaa --->http://kuvablogi.com/blog/12897/14/

    (Pahoittelen huonoa kuvanlaatua)[/b]
     
  11. Jube-setä

    Jube-setä 1st gear

  12. viliz

    viliz Gearhead

  13. Hebster52

    Hebster52 3rd gear

    Vanha aihe mutta löytyykö vielä jokin paikka kotimaasta mistä sais fatboy tyylisiä renkaita ja pinnavanteita?
     
  14. pequli

    pequli Gearhead

  15. jan13

    jan13 2nd gear

Kerro tästä muillekin!