Chrysler neon käyttöautona?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja PA-LA, 17.10.2005.

  1. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Tuli hankittua käyttöautoksi chrysler neon -95. Jos tällästen omistajia sattuis lukemaan tätä niin kiinostaa käyttökokemukset plussat ja miinukset. Ainakin vähäinen bensan kulutus on ollut plussaa tähän asti. myös se perinteinen pulttijako auttais vanteiden ostossa. Kiitos.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    PULTTIJAKO 5X100
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Pulttijako on sama kun joissakin volkkareissa ja audeissa, eli toi 5 x 100. Mä oon ajellu noilla sellanen 160000 yhteensä eikä oo luotettavuuden suhteen ollut ongelmia. Nykyistä 60000 ajettua joutu kerran käyttää takuukorjauksessa kun yks ABS sensori meni mykäks. Edellistä ei tarvinut viedä korjaamolle kertaakaan 100000:n aikana. Hommansa hoitava pikkuauto joka on suht hyvä ajaa, haittapuolina on mun mielestä pienehkö tavaratila ja suurehko tiemelu. Silti mielestäni hyvinkin hintansa arvonen. Jos muuten tarvit kattoelinettä, niin mulla olis joutilaana thulen teline tohon 95-00 malliin.
     
  4. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Nostetaan vanhaa ketjua. Minkälaisia toimenpiteitä olisi odotettavissa 2.gen Neonissa (vm. 00), jos mittarissa on vähän päälle 100 tkm.

    http://www.nettiauto.com/chrysler/neon/4772292

    Onko noilla kilometreillä esim. automaattivaihteiston huoltoa tai hihnanvaihtoa edessä? Ja joskus olen kuullut että 100 tkm kohdalla monessa syylari menee vaihtokuntoon.

    Ja siis Neonissa kiinnostaa lähinnä se, että hintahan on selkeästi pienempi kuin esim. Tojosta tai Hyundaista samoilla spekseillä pyydetään. Eroonhan sellaisesta ei sitten koskaan pääse ellei ole halpa...
     
  5. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Uudempi ja pitempi ketju aiheesta, jossa myös juttua laatikoista, syyläreistä ja hihnoista:
    viewtopic.php?f=30&t=69470&start=120

    Syyläri kannattaa varmaan vaihtaa (tai asentaa erillinen laatikkoöljyn jäähdytin) ihan vaan varmuudeksi.
     
  6. JnZm

    JnZm Gearhead

    Eilen suoritettiin jakopääremontti alkuperäisosilla hintaan 850 euroa, mittarissa 138tkm ja juurikin -00 Neoni.

    Muutoin ihan mukava peli 8)
     
  7. hrammer

    hrammer 1st gear

    2003 Neon on ollu, puslat joutu vaihtaa edesta vuosittain, muutoin aika huolettomia kilometrejä.

    Ite en tykänny sillä ajella, mutta vaimolle sopi ku nenä pyllyyn. Sitten vaihdettiin uuteen Giuliettaan, kun alko laatikko rutisemaan jossain 100tkm huitteilla.
     

Kerro tästä muillekin!