Chrysler Newport 2d HT 1969.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja 300, 29.10.2015.

  1. LPV

    LPV 3rd gear

    Eli A518:lla, jossa on 0,69 OD, nuo kierrokset olisivat 1590 - 1660rpm...
    Musta tuo näyttäis aika hyvältä autoon, jolla ilmeisesti on tarkoitus välillä ajaa vähän kauemmaskin! :)
     
  2. 300

    300 2nd gear

    Tarkoitus olisi käydä muuallakin kuin palkkapäivänä ajamassa tori ympäri. :)
     
  3. Vallu

    Vallu Gearhead

    Hieno hankinta, onnittelut! Työpaikan "takapihalla" on toisinaan ollut parkissa tuollainen samanmoinen kulta/musta 2dht '69 newportti. Ei tällä ajokaudella ehtinyt tuota omaa '71:stä ajamaan parkkiin viereen potrettia varten.
     
  4. 300

    300 2nd gear

  5. vm63

    vm63 1st gear

    miksi nelistat pitää poistaa nehänon hinot
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mä höyläsin mun nimimerkin autosta ne rälläkällä... Tietty mun listat oli solmussa ja puoliks itseporautuvilla kiinni, joten totesin ettei siinä voi kun voittaa. Jos ois ollu pelastettavissa ni oisin säästäny.
     
  7. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Pääsethän sinä kokeilemaan / katsomaan sen kiinnityksen vaikka tavaratilan puolelta.
    Vahvasti epäilen että niittaamalla / puristesovituksella ovat kiinni.
     
  8. 300

    300 2nd gear

    Pari listaa puuttuu ja ovat muutenkin vähän solmussa. Jos ois New Yorkerin isot listat, ne voisikin pitää.
     
  9. vm63

    vm63 1st gear

    usa bilarodelar.se siellä on joitain mopareita
     
  10. kotr

    kotr 3rd gear

    Coronetin listojen kiinnikkeet oli pelti"muttereilla" kiinni.
     
  11. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Onnittelut hankinnasta täältäkin.

    Komppaan näitä muita "älä poista listoja" hemmoja, aikoinaan kans poistin eka fuselagesta listat maalauksen yhteydessä ja jälkeenpäin harmitti kovasti. :mad:

    Nykysessä "näitä on ihan liikaa Suomessa jo" avofusiessa ei listoja myöskään ole, mutta ei oo alunperin kuulunutkaan vaan straipit pelkästään, niin ei silleen häiritse...

    Aivan varmasti Murraylta löytyy sulta puuttuvat listat jos ei jopa Suomesta, ei sitä tiedä mitä kaikkea harrastajilla on jäänyt hyllyyn.

    Nimimerkillä jotain 72 Monacon listoja edelleen tallessa vuosikymmenien jälkeen. :lol:
     
  12. 300

    300 2nd gear

    Jep, peltimuttereilla on listojen kiinnikkeet kiinni. Eli tulisi hitsaus hommia = listat saa jäädä kiinni :)
     
  13. 300

    300 2nd gear

    Päätin ostaa noi. Rahti hieman iso 100$ mutta kun tarvii. Klikkasin osta, pääsin maksusivulle niin rahdin lisäksi joku #¤%#¤¤#%&/(% import charges 120$... phtyi. Pääsivulla ei mitään mainintaa tollasesta import chragesista. Siihen vielä suomessa tulli, verot yms... niin noi maksaa melkein tonnin :eek:
    Jää ostamatta... :argue:
    Muutenkin sikamaisia hintoja pyytävät. Tele/tilt ratti 700$, hyvä takapenkki 500$...
     
  14. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Niin, eikö noi import charges ole niinku tullit+verot jne. Ei mulla ainakaan noitten jälkeen tullut mitään lisämaksuja tullut. En oo kyllä noin kalliita juttuja tilannu iibeistä.
     
  15. 300

    300 2nd gear

    Ei mulla tähän menessä Ebay ole mitään veroja yms lisänny. Omituinen juttu...
     
  16. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Global Shipping Program. nuo import charges ovat juurikin ALV ja mahdolliset tullit valmiiksi veloitettuna. usein tuo ALV maksetaan johonkin muuhun Euroopan maahan elikkäs seurannasta katselemalla tavaran reitit näyttää joskus käsittämättömiltä. noin kymmenen GSP paketin kokemuksella tuo on vaivaton systeemi, UPS tuo kotiovelle (onnistunut toimitus edellyttää tosin että olen kotona) ja bonuksena ainakin täällä Imatralla UPS kuriiri tyttö on varsin viehättävä.
     
  17. 300

    300 2nd gear

    Ahaa. Eli sen lisäksi ei tule enää suomen tulleja yms.
    Sit meni tilaukseen. :)
    Tosin sit pitäisi värjätä noi mustiksi. Mitäs aineita porukka siihen suosittelee?
    Välillä noi paketit kiertää ihan ihmereittejä. viimeksi jenkkilästä tullut paketti meni eka Turkkiin ja sieltä Suomeen :odroll:
     
  18. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    näin se on omissa tilauksissa/ostoissa toiminut joka kerta. Amerikan sisällä tavara menee Erlanger/Kentucky ja sieltä lentelee sitten milloin mihinkin.
    eikä ne tullit ole tappavia, luokkaa 3-6 prosenttia vaan edelleenkin se ALV joka maksetaan pulikan ja rahtien yhteenlasketusta hinnasta. jos olen oikein käsittänyt niin tulli maksetaan ainoastaan pulikan hinnasta, ei logistiikasta.
    ja oikeasti tullit maksetaan EU:lle, Suomen valtio tilittää ne Unionille (valtio saa kai pienen osan tulleista pitää työpalkkana). ALV jää Suomeen erilaisiin tarkoituksiin käytettäväksi.
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Kuvia? :lol:
     
  20. 300

    300 2nd gear

    Käyttöautokin sai leiman. Eli -87 Chevy fleetside C20 6.2D manuaali. Niin leima oli HYLÄTTY :)
    Prkle apukuskin ulompi raidetangonpää väljä ja kuulema reilusti. :) :)
    Mutta Autokorjaamo Anssi Hämäläiseltä löyty hyllystä. Mikä helpotus kun ajoaikaa tän kuun loppuun ja posti lakkoilee.
    Tosin suorista putkista tai muutamasta puuttuvasta pyörän mutterista ei huomautuksia.
    Jarruja kehuvat, että on tehoja on. Onneksi käsijarru ei hirttänyt päälle katsastuksessa vaikka vähän on ollu ongelmia sen kanssa :)
     

Kerro tästä muillekin!