-70 tilt/tele rattiputkihässäkkä lopetti seikkailun ympärimaapalloa ja saapui. Pitää katsoa laakerit yms läpi tosta ja tilata Grantin ratti + adapteri sarja. Saas nähdä sopiikko, vaikka kovasti Grantin porukka niin vakuutti. Sähköjä menee uusiksi kun 70-> on virtalukko rattihässäkässä ja ->69 kojelaudasa. Alipainetoiminen seisontajarrun vapautus... Vähän putsausta ja mustaa maalia pintaan, niin se on kuin uusi.
Mulle tuli 69 2d HT 300 yli kahden vuoden etsinnän jälkeen tammikuun alussa. Auto oli seissy katoksessa 80-luvun alusta lähtien Seattlessa. Muuten melko ok, mutta takapää ei ollu mahtunu katokseen joten jonkin verran ruostesavottaa tiedossa. Kone kuitenkin pärähti käymään ja koeajokin on suoritettu eli ihan kohtuulliselta vaikuttaa.
Osia tullut keräiltyä. Viimesin hankinta oli -69 300 takavalot Ebaystä. Ei käy bolt-on nypykän persiiseen. 300 valoissa on enemmän kiinnikereikiä ja valojen johtojen läpivientejä. Toivottavasti ei joudu kovin hirveästi takapäätä muokkaaman tai sit saa olla nypykän omat valot. Tosin valot ostin toissa viikolla, sain jopa tracking numeron, mutta sen mukaan mitään lähetystä ei ole. Sattuko ensimmäisen kerran kusettaja vai ilmestyykö paketti ovelle ilman mitään seurantaa..... Nypykän takapää Ja 300 takavalot.
Niin Grantin tech line lupas... tosin olen erittäin skeptinen että se muka ois bolt-on adapterin kanssa.
Alustan osien hankkiminen onkin hauskaa Kanterilta: sektorivarsi 66-73 Rysleriin 67usd ja saman ikäluokan Imperialiin pelkkä suojakumi samaan 57usd...
Nypykälle ei ole paljoa tapahtunut. Auto on toivottavasti parin viikon päästä pressukatoksessa. Katto yms paljaat pellin kohdat tai ruosteet käsitelty jo viimekesänä Annitrolilla ja hyvin on pysäyttänyt ruostumisen.