Chrysler Vision virrat loppu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja dd64, 27.6.2015.

  1. dd64

    dd64 Gearhead

    Unohdin autoon valot päälle ja akku totaalisen tyhjäksi. Apuvirralla käyntiin, mutta samalla hävitti tyhjäkäynnin kokonaan... :wc: Kenelläkään hajua mitä tapahtu? -94 vision 3.5 l koneella...
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Ajele vaan, se asettaa tyhjäkäynnin itse.
     
  3. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Lataa se akku täyteen.
     
  4. dd64

    dd64 Gearhead

    Olen ajanu ton jälkeen toistasataa kilometriä ja tyhjäkäynnistä ei tietoakaan... jos kaasun nostaa kaupunkiajossa sammuu lennosta. Koko ajan joutuu kyttää kierroslukumittaria ettei pääse tippuu kierrokset liian alas. Ajossakin tuntuu et kierrokset seilaa jonninverran.
     
  5. Substitute

    Substitute Gearhead

    Jos vikavalo ei pala, niin voisikohan olla sitten vaikka tyhjäkäyntisäädin jumissa? Tämä oli vaan arvuuttelua. Etenkin jos se ajossa muutoin toimii normaalisti.

    Oletko kokeillu irrottaa akunnavan ja nollata systeemin silleen?
     
  6. dd64

    dd64 Gearhead

    Täytyy kokeilla huomenna tota. Kiitoksia vastauksista.
     
  7. dd64

    dd64 Gearhead

    Irrotin akunnavan ja sen jälkeen käy tyhjää normaalisti. Kunnes sammutan auton virta avaimesta ja käynnistän uudelleen, katoaa tyhjäkäynti taas. Testasin kahteen kertaan...
     
  8. Substitute

    Substitute Gearhead

    Jos homma menee siihen pisteeseen että epäilet moottorinohjaimen seonneen, jota sen ei kyllä pitäisi tehdä akun tyhjennyttyä, niin mulla on ko. vuosimalliin sopiva ehjä. Vuonna 1994 siinä oli ihan omansa ja uudemman johtosarjatkin liittimineen on erilaiset.
    Tilasin itselleni jenkeistä uuden (käytetyn) kun käynti loppui, lopulta vika paljastui johtosarjan ongelmaksi. Moottorinohjaimen jatkuva virta pätki ajoittain ja loppui sitten kokonaan. Se ongelmapaikka on korjattu jo 1995 mallissa.
     
  9. dd64

    dd64 Gearhead

    Otan kopin tosta ohjaimesta, jahka kerkiän tutkimaan tarkemmin.
     
  10. autoilija

    autoilija Gearhead

    Kaiketi otit akunnavan riittävän pitkäksi aikaa,min.15 minuuttia?Muuten se ei nollaa mitään sieltä.Kun akku ollut vaikka koko yön yli irti lähdet ajelemaan samantien niin oppii itse ohjelmansa sisään.En usko ohjaimen seonneen,hyvin harvinaista näissä.
    Jollei tokene tuolla akun irroituksella,katsot vikakoodit siitä ja olet paljon viisaampi.Sehän käy helposti näissä kun renkuttelet sitä avainta eestaas ja varaat paperia + kynän valmiiksi.Tiedät varmaankin kuinka koodit luetaan?
     

Kerro tästä muillekin!