Chrysler Voyager ja pala makeeta korean ongelmaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja golden rocket, 26.8.2014.

  1. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    tuttu herra taistellu pitemmän aikaa Chrysler Voyagerin kanssa 3,3 vuosi malli siinä 2000 alku puolen, eli sitten tähän itse herkkuun auto käy lämpöseks ja sammuu (ei omistaja) osia on vaihdettu niin perkeleesti polttoaine pumppu muutama päivä takaperin ei vaikutusta ei vika koodeja, mutta tämä adsl vai miten oli lyhennys no mutta moottorin sammutus järjestelmän rele alkaa naputtamaan yhdessä polttoaine pumpun releen kanssa kun auto sammuu lämmittyään.oliskohan jotain helvetin hyvää viimestä ideaa? ei tota varmaan epä selvemmin vois kertoo mutta eihän tässä itekkään ihan kaikilla käydä :lol:
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mikäs se Korean ongelma on?

    Mikä on sammutusjärjestelmä?
     
  3. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    nyt täytyy oikeen itekkin miettiä että miten tuon vääntää rautalangasta :lol: auto käy lämpöseks mutta sammuu lämmittyään ei käynnisty ennen kuin jäähtyy MUTTA sitten kun auto sammuu siihen johkin mikä on mysteeri niin tämä adsl moottorin sammutus järjestelmän rele alkaa sätkimään polttoaine pumpun releen kanssa saattaa loppua hetkeks kun renkkaa virtoja päälle ja pois joten käy taas hetken ja sammuu.
     
  4. Hai

    Hai Double Gearhead

    Lähteekö lämmettyään ja sammuttuaan uudelleen käyntiin? Joo/ei, helposti/vaikeesti?
    Tuleeko mustaa putkesta?
    Onko vikakoodeja? Onko live anturitietoja katsottu scannerilla?

    Ensimmäinen vika mikä tulee "lämmettyä" mieleen on viallinen moottorinohjauksen lämpötilaanturi. Anturi jämähtänyt "kylmään päähän" -> moottorin ohjaus luulee kokoajan, että kylmissään ollaan ja pitää ryypyn päällä. Lopputuloksena bensaan tukehtuminen lämmettyään.
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Jos joku "mystinen" rele nakuttaa samalla kun auto sammuu, on hyvin mahdollista että vika on siinä releessä tai sen ohjauksessa.
    Mikä sen sammutusreleen englanninkielinen nimi on?
     
  6. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    lähtee käymään kun releet hiljenevät mutta mikä saa nämä releet oikosulkuun??. tää on kun välittää kysymyksiä toisen puolesta mutta ei tuu mustaa ei vika koodeja ei jää ryyppy päälle ittellä voi joskus jäädäkkin mutta ei tässä potilaassa.
     
  7. Timmo

    Timmo 1st gear

    Yleismittari käteen ja ihmettelemään mitä sinne releille tulee jos noin paukkaa.
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Se on ASD-rele (Auto Shut Down) ja veikkaisin näkemättä, että moottorinohjaustietsikka entinen...
     
  9. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    kiitti selvennöksestä..noita on veikkailtu
     
  10. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    tarviiko uusi poksi päivittää esim ajoneston takia?
     
  11. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mitä tekee jos koko releen laittaa ranneliikkeellä taka vasemmalle?
     
  12. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tarvii avaimet koodata!!
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei lähde käyntiin...
     
  14. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    kiitos jamant näillä tiedoilla mennään toivottavasti maaliin asti.
     
  15. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    pieni päivitys tähän jos joku joskus kärsii samanlaisista oireista niin vika oli nokka akselin asento tunnistin.
     
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ja ei ollut vikakoodia?? Outo käytös, tosin ei olis eka kerta...
     
  17. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    ei minkään näköstä vikakoodia ja normaalisti toimi kylmänä.
     
  18. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Aika outoa...

    No nää on, kerran mullakin asiakas kysyi kampuran asennontunnistinta, kun antoi auto 5 kilometrin ajon ja stumppauksen jälkeen sen vikakoodin, löytyy ja asiakas haki ja vaihtoi itse ja rinta rottingilla ajamaan, pääsi 5 kilometriä ja taas stumppas ja sama vikakoodi, sitten hinuri toi pihalle ja minä tutkimaan ja miettimään yhtälöä.... Kylmä kone käyntiin ja sormi nokka-akselin asennontunnistimen töpselille ja kun kone hetken päästä alkoi hyytymään, töpseli irti ja kas, kone lopetti hyytymisen!! Summa summarum, nokan asennontunnistin meni oikosulkuun ja tietsikka sammutti ohjausjännitteen suojellakseen itseään ja kampuran tunnistimelta loppui sähkö ja siitä vikakoodia... Uusi nokan tunnistin paikoilleen ja ongelmat loppui, siltä erää....
     
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Toshan ois ollut sopiva varkauden estin :rotfl: katkaisija piiloon josta käyntiä jatketaan :D
     

Kerro tästä muillekin!