Chrysler Voyager nykiminen...?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja piiparinen, 3.3.2016.

  1. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Mistä johtunee voyagerin nykiminen kun päästää vaihdepäällä kaasun ? Imusarjantiivisteet on uudet,eikä imuvuotoja löydy pilotillakaan.Kiihdyttäessä ihan hiljaa kylmänä esiintyy pientä nyppimistä,muttei lämpimänä eikä reippaalla kaasulla.

    2,4 + manuaali 2001.
     
  2. Bronto

    Bronto 3rd gear

    Vettä bensassa.
     
  3. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    TPS- anturin vaihdolla korjaantui peräti kolmeksi päiväksi.Nyt taas samanlainen....Kolmosella kun ajaa ja pästää kaasun, auto hölkkää edestakaisin kierroksilla 2000-->1500.Jos koskee varovasti jarrupolkimeen, hölkkäys loppuu.

    TPS-anturi oli kyllä se halvin mahdollinen, ( Standart).

    Ideoita vastaanotetaan.
     
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Luminasta hävisi nykimiset tulpanjohdot vaihtamalla. Nyki lähinnä pintakaasulla, mahdolliset moottorijarrutuksen nykimiset turbiini varmaan pehmentää.
     
  5. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Johdot + tulpat on uudehkot, Voihan se uusittu tps olla maanantaikappale....

    Auto ei sammuile+vetää hyvin.Mottoorijarrutuksessahan polttoainesyöttö katkeaa.Mistä helvetistä auto tietää, ette annetaankin soppaa väliin 2000--->1500rpm ?
     
  6. country gt

    country gt 3rd gear

    Maanantaikappaleita piisaa,mulla oli standardin uusi tps jolla nykiminen kyllä hävisi mut vikavaloa ei saanut millään kuitattua.Tyhjäkäynnillä mittari näytti et kaasu on 90 % auki ja kun paino noin 1500 rpm kierroksia ni näyttö putos 15 %.Takuusta sai uuden anturin jolla auto alko toimimaan ok.Vojagerin tps kuulemma temppuilee usein joku tyyppivika vissiin.
     
  7. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Täytyy tunnustaa...eka Standardin TPS hajos käsiin ennen kuin ennätin edes laittaa paikalleen...Nyt tämä toinen kesti sen 3 päivää.Ostin halvimman, ja säästin...(kait..) ?

    Orkkis Moparin TPs tuohon on jotain 100€.
     

Kerro tästä muillekin!