Chrysler Voyager

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ESE, 31.7.2007.

  1. trans9

    trans9 1st gear

    Moi

    Lukasin pikipikaa topicin läpi, ja huomasin ettei kukaan ollut valittanut manuaalin vinkuvasta vitosesta. No, eipä siittä tartte välittääkään, poppia vaan suuremmalle. Hyvin kuitenkin toiminut jo kymmenien tkm:en ajan. Jos alkaa nypyttämään vedättäessä, vaihda tulpanjohdot.
    Jos kuuluu naputusta jätä rva/nti/hra kotiin. :)
     
  2. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Vaimo osti vm97 voyagerin itelleen ja siihen pitäs takapyöränlaakeri/napa paketti vaihtaa apparinpuolelle... Tänään sitä yritin vaihtaa->pyörä pois->rumpu pois-> neljä pulttia irti ja ABS anturi irti->wd-40:stä jokapuolelle ja vasaraa paketille aikani ihmeteltyä tulin siihen tulokseen että vittu se mihinkään liiku auto kasaan ja kotia...

    Olisko teillä tarjota tohon hommaan päteviä niksejä millä homma onnistuisi?o_O
     
  3. Lerssi

    Lerssi Gearhead

    Mä irrotin vanhan piikkauskoneella.
    Ei se mitään moskulaa totellu ni hilti hoiti homman.
     
  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Omassa ruuvasin 150mm pitkät ruuvit pariin kiinnitysreikään siihen napaan ja paukutin niihin lekalla.
    Sitä saa auton alla hakata peräsuoli pitkällään jos ei kunnolliselle nosturille pääse. Makuullaan riehuminen 5kilon lekan kanssa ei ole harrastus keveimmästä päästä.

    Osaa ottaa aika tiukasti kiinni.
     
  5. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Porasin n. 10mm paksuun laippaan pulttijaon jotta sen sai pyöränpulteilla napaan kiinni ja siihen laippaan taas hitsasin kulmaraudan Pätkän siihen Pultti kiinni mihin sain edellisenä päivänä tehdyn liukuvasaran kiinni....

    Tiukassa oli mut kyllä se sieltä irti lähti :)
     
  6. tinakuutonen

    tinakuutonen 1st gear

    Onkos -99 ja 2004 Grand Voyagerin etutolpat jousineen iskareineen identtiset ?
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei iskarit ainakaan varaosakuvissa oo samalla numerolla....
     
  8. tinakuutonen

    tinakuutonen 1st gear

    ^ Okei, thanks. En ole vielä ehtinyt tsekata itänaapurin palvelimella olevia manuskoja läpi
     
  9. autoilija

    autoilija Gearhead

    Ainakin se iskarin ylätuenta/laakerointi on erilainen,vanhemmassa sellainen kolmion näköinen ja 2001> eteenpäin enemmän pyöreä.Jos se ylätuenta/laakerointi alkaa kolisemaan ylös-alas suunnassa se iskari tulee aikaa myöten läpi siitä tuennastaan...ja sitten lähetään helposti metikköön.
     
  10. jariha

    jariha Double Gearhead

    kellään kokemuksia 09-uudemmat(eli vimoset grandit) vojakerit? kaveri sellasen haluais kaikki konevaihtoehdot kiinnostaa...eli hihnan vaihtoväli, onko sama laatikko kuin aikaisemmassa vojassa? 3,3/3,8 mitä muuta eroo kuin koko? 2,8"mersu" vieläkö laturit laukee alle ja hajottaa mennessään kaiken? kertokaa ihmeessä äkkiä:)
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    2.8 on VM:n kone, ei ole mesen...
     
  12. jariha

    jariha Double Gearhead

    näin olin perehtyvinäni yön pikkutunteina.... mites oliko noi bensavehkeet kettinki koneita? onko niissäkin vaihtoväli mimmonen? onko laatikko sama kuin 02-05 mallissa 4vaihteinen?

    edellisessä 2,8kiiselissä hajos laturi vieden mukanaan ilmastoinnin kompuran yms. halpaa osaa 2tonnin edestäo_O
     
  13. autoilija

    autoilija Gearhead

    3.3. ja 3.8 ovat periaatteessa samoja koneita, ja kettinkisellaisia.
    Taitaa olla suositus ketjun vaihtoon jotain 320tkm.
    Laatikko lienee sama 41, en tiedä näistä uudemmista mutta luulen niin.
     
  14. jariha

    jariha Double Gearhead

    mikäs 2,8:ssa on hihnan vaihtoväli?
     
  15. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    5V/100.000km, siis tuo vanhempi versio (kahdella nokkarattaalla, ->06/07), uudempi versio 5v/150.000km (nokilla yksi ratas, 07/08->), vuosimallirajat riippuu korimalleista, kun esim. KJ-Cherokeessa eka polvi 02-07 ja toka polvi alkaa JK-Wranglerissa 2007 ja KK-Cherokeessa 08->...
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    nyt ois hakusessa uudempi koppanen 08-up
     
  17. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    -08 on jo uudemman polven jakopää, vanhempi loppuu 2007:aan...
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    onko laatikko sama kuin vanhemmassa?
     
  19. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Nyt en oo enää töissä, ei pysty tarkistamaan ennenkuin maanantaina...
     
    kalvetinhet tykkää tästä.
  20. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    ot. luulin et oot ittelläs töissä ot. päättyy.
     

Kerro tästä muillekin!