Crazy Cavan hki 5.3

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Anzu, 2.3.2005.

  1. Anzu

    Anzu 1st gear

    VR:n makasiineilla. Lippuja tiketistä 12 e. K-20
    La 5.3. 21–04 Rockabilly Rumble

    Crazy Cavan & The Rythm Rockers
    Buck Jones' Texas Rooster
    The Beetle Crusher
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja pe 4.3 Kouvolassa.The Showdown club

    The Roadracers, Crazy Cavan & the Rhytm Rockers.

    Liput 12€ alkaen 21.00
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Vieläks toikin elää?
    Jumalauta.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä wain... Ei Count Dracula & the Vampires vuodelta 1964 ole mihinkään hävinnyt....Still Going Strong!!!!

    Muoti-ilmiöt on asia erikseen......


    Mikään ei voita tunnetta(yhtä asiaa lukuunottamatta...) kun kasi jyrähtää käyntiin ja jotain tollasta soittimeen ja maantielle.....

    Autot on tehty ajamista varten, vaikka ne ei niin täydellisiä oliskaan... Eli nyt ne romut nurkista liikkeelle!! Ihan sama onko ne mattamustia ja lommosia tai MR-kilvissä, rodeja tai Kustomeita, euroja ihan mitä vaan.Pääasia, että niitä myös käytetään. Parempaa stressinpoistajaa ei olekaan kuin toi yllä mainittu.Rokki soimaan ja kasin murinan säestämänä tielle!!!!

    Käsittämätöntä valitusta säistä. ym. Mitä väliä sillä on jos sataa hieman vettä..... On niillä uutenakin ajettu sateessa....



    T: 6000 km vesisateessa Mr-AUTOLLA 2004
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No joo, vähän lipsahti off-topiciksi, sorry.... :oops:
     
  6. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    Tullaan hesan keikalle :D
     
  7. Anzu

    Anzu 1st gear


    Kiva kun joku muukin hehkuttaa mun lisäksi.

    Himassa meidän vuoropuhelut (vähintään) 10 min välein eilisestä lähtien.

    "Siis mistä sä puhut?" "No lauantaista!!".
     
  8. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Eikös Kani muista, ku vielä opiskeluaikaan (oisko ollu 2002?) ukot kävi Riihimäellä (sillon vielä World Café). Oli sakkia ku KooKoo:n matsissa ja Tunnelma ihan mieletön!! Loppuillasta alko tosin puukot heiluu, mut mitäs pienistä. Keikan jälkeen meinas ilmastointilaitteet tippuu katosta, ku porukka hakkas niitä vaatien encoree :lol: Huhu kertoo, et sinne kellarii ois myyty yli 500lippuu, vaik luvat oli vaa 350:lle - narikkaki jatku ulkoportaille asti :rotfl:
     
  9. B 50

    B 50 Gearhead

    ...ja kolme karvarannetta kaljaa valuttamassa. CIA:n setti meni jonossa seistessä. Silti hyvä reissu.
    Noh, huomenna sitte taas. maanityzygobanamoodobaik...
     
  10. herrakani

    herrakani 1st gear

    Olinks määkin siel? Emmää muista. Kai.
     
  11. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Hyvin sijoitettu 12 egee. Legendaarista tai ei, show alko suht' myöhään mutta jytää riitti ja yleisö tykkäsi. Yks kusipää rikko mun tuopin mun rintaan, onneks ei tarvinnu rikkoa sen naamaa mun nyrkkiin. Ei päästy jenkillä paikalle tälläkään kertaa, ehkä joskus myöhemmin.
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Olisit Ville ottanu mun Buickin tallistas nii oisitte jenkhilä päässy
     
  13. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Nostetaas tämäkin...
    Ylempänä olevaan toiseen kysymykseen vastaten, ei elä enää...

    It with the deepest of sadness that I can confirm Cavan passed away on 15th February 2020. All the words in the world can not express our sorrow. Rest in peace Cav ...Lyndon, Terry, Mike, Graham ...Lou and Dick xxxx

    https://fi-fi.facebook.com/CrazyCavanOfficial/

    Hyvät muistot jäi lukemattomilta keikoilta joissa tuli käytyä.
    En edes muista monellako, menee keikat sekaisin.
    50 vuotta jäbät veti keikkaa.

    Rock in peace, Mr Grogan.

    Tästä voi tsiigata, millasta menoa oli vuonna 1979;

     
  14. Z(etor)71

    Z(etor)71 3rd gear

    RIP
     
    Muokattu: 17.2.2020
  15. emil knievel

    emil knievel 2nd gear



    toi biisi on mulle ollu aina se cavanin kovin. ikinä. koskaan. milloinkaan.

    kepeet mullat, lapiokoura...
     
  16. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    RIP Crazy Cavan. Oli ajatuksis käydä Shamrockissa, mut.... nyt taas....
     
  17. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Sama homma, oli loppuunmyyty keikka silloin.
     
  18. 1320

    1320 Gearhead

    Tämä oli todella surullinen uutinen, Cavan on kuulunut mun ykkössuosikkeihin jo pikkupojasta lähtien ja ollut todella hyvä aina livenä ja levyltäkin. Joulukuussa tuo Shamrockin keikka oli todella hyvä ja me nähtiin kaverin kanssa Cavan vielä tämän vuoden tammikuussa Englannissa Rockers Reunionissakin, joka oli kanssa erittäin hyvä keikka.

    RIP Crazy Cavan. Surullista, mutta onneksi sentään musiikki ei kuole koskaan.

    Tuosta vielä yksi loistava kappale, My Little Teddy Girl.
     

Kerro tästä muillekin!