Cummins

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Rick, 8.12.2007.

  1. Rick

    Rick Gearhead

    Onko kenelläkään tietoa minne menee räjähtäneet Cumminsin koneet?
    Mitä niissä on yleensä enää käyttökelpoista, eli mikä hajoaa?
    Etsiskelisin sellaista hajonnutta konetta jossa sisäkalut ehjät.
    Kannet, lohko ja männät saa olla rikki mutta ehjät kampurat ja kanget tulee olla. Minulla on hallissa yksi tehdas uusi lohko jonka aion työstää käyttöön.
    Lisäksi kaipaisin tietoa onko työkoneissa olevat kuutoset samoja kuin auto käytössä olevat, tietääkö kukaan muu kuin Cumminsin huolto?
     
  2. Pertura

    Pertura Gearhead

    Kunhan ensimmäinen Cumminssi hajoaa, niin sitten varmaan joku tietää mihin rikkinäiset viedään. :lol: Tuolla Ram-topikissa muistaakseni oli joskus juttua, että moottorit olisivat samoja, ainoat erot olisivat syöttöpumpussa.
     
  3. ´71 formula

    ´71 formula Gearhead

    Mulla olis nurkissa yksi kaivinkone-peräinen 5,9 ,jossa on lohko hajalla.
    Kampiakseli, kankia ja muuta pikkuosaa löytyy.
     
  4. Rick

    Rick Gearhead

    No nyt rupes lyyti kirjoittamaan. Missä koneessa on ollut kiinni ja millä viriasteella elikkäs teholukema vakiokäytössä. Syöttöpumppua enkä apulaitteita tarvitse ollenkaan.
    Oliko lohko mallia #53 kun kerran lohko on halki, annas kun arvaan vesiproppujen välistä siitä syvennöksen kohdalta?
    Laita vaikka yv:n kautta tarkemmat tiedot ja hintapyyntösi.
     

Kerro tästä muillekin!