custom car club porvoo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja mesev8, 30.11.2011.

  1. mesev8

    mesev8 3rd gear

    mitä mitä!!!!!!!!
    onko CCCP aktivoitumassa monen hiljaisen vuoden jälkeen hienoa.mutta sitten kuulin huhun et kerho logoa ollaan muuttamassa,vanhana jäsenenä p.....e!!!!! siihen ei kajota,sanokaa yksikin hyvä syy miksi se pitäisi muuttaa,sitähän vois vähän päivittää mutta et kokonaan uusi???? :mad:
     
  2. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Mä voin varmaan vastata tähän logohommaan ku olen siihen syyllinen.

    Ei siitä vielä ole mitään päätöstä tehty, että se uudistettaisiin. Mä nyt vaan tykkään piirrellä kaiken moista ni tuli hahmoteltua uutta logoa. Mieluiten mä semmosen piirsin ku lumiukkoja.

    Mutta ei jatketa tästä aiheesta täällä enempää ennenkuin kerho on taas up & running.
     
  3. hartsa-ccr

    hartsa-ccr 1st gear

    GOOD !
     

Kerro tästä muillekin!