Customin maahantulokatsastus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja 1963bonneville, 28.7.2019.

  1. 1963bonneville

    1963bonneville 1st gear

    Olen tässä kuolannut Ruotsista 50-luvun customia mikä on rakennettu jo 90- luvulla ja päivitetty myöhemmin lisää.

    Millainen jumppa on kun menee Suomessa rekisteröintikatsastukseen? Millaisia asioita mun täytyy tietää auton ratkasuista.
     
  2. xp

    xp Gearhead

    - jos moottori vaihdettu, varaudu osoittamaan uuden moottorin tiedot (teho, paino, tilavuus) dokumentein ja myös niin että moottori voidaan tunnistaa, (valumerkinnät, koodit tms), ja onko moottorin vaihto hyväksyttävissä Suomen säännöillä
    - akselisto, jousitus ja ohjauslaite muutokset, millä osilla, minkälaisista autoista peräisin tai minkä valmistajan osasarjoja käytetty
    riittävätkö vaihdettujen osien ominaisuudet ko. auton massoille ja tehoille.
    - osaluettelon voisi varautua/harjoitella täyttelemään, ja ennakoida vähän minkälainen vaihdettujen osien osuus tulisi olemaan, viisainta olisi pyrkiä alla 50% lukuun.
     
    juko7 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!