Customointiko ei ollut aikansa tuuninkia ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja BRC1, 10.11.2007.

  1. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Allekirjoitan myös mielelläni ihan täysillä ylläkirjoitetun! :D
    Mulle ihan sama miksi sitä auton duunaamista nimitetään, pääasia että niitä muokataan ja laitetaan!
    Itselläkin työn alla -79 cutlass stw joka tähän syksyyn mennessä on toiminut ympärivuotisena käyttöautona. Totesin yllättäen että toi on 28 vuotias eli ei ihan poikanen enää..?!
    Ja saatan ihan piruuttani soveltaa tuohon jotain rakentelutyylin helmiä mitä on havainnu tuossa "tuuninki" rakentelussa. Kyllä ne nykyajan tuuninkijampat kuitenkin melkoisiin teoksiin ovat kyenneet. Moni juttu ylittää vanhan speden ymmärryksen mutta yksityiskohdat ovat aina lainattavissa.. :poff:
     
  2. mke77

    mke77 Gearhead

    "minäkin haluan sekottua nuorisoon".........ööööö eiku yllekirjoittaneisiin!! EN TODELLAKAAN tiedä(tai ainakin harvoin) yhtään HIENOA tuning-autoa!! jollain tapaa ne ei istu mun silmään!! usein se lähtökohta-auto on paremman näkönen kuin se "muovilirpakehirviö" .....ralliautolook erikseen!! mut sekin tarvii ne mainokset ja tarrat!!

    mut tosiaan kuhan "tuunailevat/stailaavat niitä ooooooppeleitaaa ni hyvä on! meil töis käy ihan tarpeeks niitä" eiku mä... kaveri laitto kun isi lupas maksaa" tuningmiehiä!!

    kyl se hot roddauskuin taipuu moneen makuun!! alumperin hot rod tarkoitti mun ymmärtääkseen vaan ja ainoastaan sitä et vanhaan koriin laitettiin uusi/uudenpi tekniikka!! nykyään kone voi olla "lättäpää" mut auto on muuten hot rodin näkönen(lokatit pois,matta musta,suorat putket...yms.)

    ja custom?? mihin senkin rajan vetää mikä on custom ja mikä hot rod!! usseest nykypäivän "customis" on suoritettu hot roddaus ja vaan "seivattu" listat ja kahvat pois ja sit ISOTcromirinkulavanteet alle ja "pudotettutonttiin" ja avot, meil on "custom"

    .....ja taas päästiin aiheeseen et kun sanat muuntuu ihmisien suussa ajankanssa!! samoin aikanaan on tullu : Abiko, mauseri, stefa, ..... kyllä näitä riittää...
     

Kerro tästä muillekin!