Dampperi kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja FeV-8, 24.4.2018.

  1. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Motissa uudet sisuskalut, ja sisäisesti puntitettu. Tarvisin uuden dampperin, koska vanha ei enään sovellu tähän kombinaatioon. Kyseessä olds 455.

    Lähetin ebay myyjälle kysymyksen sopiiko hänen dampperinsa sisäisesti painotettuun. Vastaus oli:
    Hello It has a weight on the balancer... Thanks

    Ja kyseessä tämä: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/191952980822

    Geeli dampperihan tuo on, mutta käykö vai ei
     
  2. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Joissain noissa nestedamppereissa on se lisäpaino ihan pulteilla kiinni, eli sen poistamalla olis nollapuntissa.
    Pyydä myyjältä lisäkuvia dampperin sisäkehältä, onko siellä joku pultattu lisäpaino tai jotain muuta jonka vois poistaa kohtuu helpolla?

    Onko Oldsissa aina lisäpaino vakiona, siis onko ne aina ulkoisesti painotettuja, ei mun mielestä(mutta voin muistaa väärinkin)?
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    On Olds aina ulkoisesti puntitettu ja tossa ebay linkissä lukee noin.
    "Fluid, Race, SFI, Oldsmobile 307-455 1965-90, Ext Bal, 6.625" OD,Black"
    Ei käy jos on 0-puntissa liikkuvat.
     
  4. JTE3

    JTE3 Gearhead

Kerro tästä muillekin!