Dart '65 ja '66 syyläreiden yhteensopivuus ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja robin, 7.12.2007.

  1. robin

    robin Gearhead

    Mikähän mahtaa olla Dartin '65 ja '66 vuosimallien syyläreiden yhteensopivuus ? Itse olen elänyt siinä luulossa/tiedossa että '65 ja '66 eivät eroa toisistaan kuin keulanpeltien ja muiden epäoleellisten yksityiskohtien osalta. 66:nenkin lähti perheestä jo vuosia sitten joten tuotakaan ei pääse varmistamaan omin silmin :(

    Epäilys asiaan vain heräsi kun huomasin että Year One ei tarjoa enää kuin '66 Darttiin syyläriä ja voisin vaikka vannoa että vielä viime keväänä Year Onella oli tarjolla myös syyläri erikseen '65 Darttiin 273/904 tekniikalle.

    Meneekö pahasti metsään jos tilaan Year Onelta 66:sen syylärin 273/904 tekniikalle ? Pitäähän tuo vielä kysyä/varmistaa Year Oneltakin mutta jotain muutakin varmistusta kaipaisin.
     
  2. PJP

    PJP 1st gear

    Year One ei myy juuri mitään vm. 1966 vanhempiin autoihin. Siis mahdatko muistaa väärin?
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Kuuskutosen jäähdyttimessä on apparinpuoleinen kiinnityspelti (mikä nimi... ) leveämpi kuin vanhemmissa. Itse vaihdatin pari vuotta sitten hyvään vanhempaan tuon alkuperäisestä.
     

Kerro tästä muillekin!