dart gt ja duster

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja jaketin, 14.3.2007.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tossa olis kohtuu valmis... :rotfl:
    [​IMG]

    Kuski ei tuu mukaan...
    [​IMG]
     
  2. GM-Cruiser

    GM-Cruiser 1st gear

  3. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    kyllä täytyy sanoa että dartblowerin dusteri on livenä paljon häijympi mitä lehdestä luin.......on se vaan vitun komia laite ja universumin häijyin kuski kruunas kaiken :rotfl:
     
  4. Elevator

    Elevator 1st gear

    oli kyl omalta osalta sävähdyttävinpiä autoja koko acs:ssa se kutos dusteri. Saamari mite komee peli 8) Jos siin olis ollu kasi nii ei sitä olis varmaa tullu edes huomioitua kaiken muun kiinnostavan keskeltä. Toinen auto joka jäi mieleeoli se firebird jossa myös oli kutvonen. Kai noissa moottoreissa o sitte jotai alkukantaista viehätysvoimaa :poff:

    Kyllä minä vielä ostan käyttikseksi ainakin slantti auton :D
     
  5. jaketin

    jaketin Gearhead

  6. mg

    mg Gearhead

    mä oon hetken taasen seurannu, miten dusterit on kaupan..
    muutama vuos sitten tuntu -nytten siis, että dustereita oli kokoajan kaupan..
    mutta ei tänä keväänä näytä kovinkaan montaa olevan. voiko tästä vetää nopeasti johtopäätöksiä, että kukaan ei halua luopua omastaan :odroll:
     
  7. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    voihan se niinkin olla...viikko sit myin ex kilpuri dusterin....mut onneks on viel kaks dusteria....eikä mynnissä( ainakaa viel) :rotfl:
     
  8. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  9. kinde

    kinde Gearhead


    NO OLLAANPAS SITÄ NYT RINTA KAARELLA :soosoo:

    SEDANISSA ON ENEMMÄN MUNAA , SPORTTEJA ON KAIKILLA. :wink:
     
  10. Ck

    Ck Gearhead

  11. jaketin

    jaketin Gearhead


    olen huomannut samaa. ne ovan niin hyviä,ettei haluta luopua 8)
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

  13. MoparMake

    MoparMake 1st gear

    tosta rustasin tonne nettiautosta ponkattua juttuun. mut perkeles sanokaapa heti kun suomes on tommonen tohon hintaan myynnis ni lupaan ostaa sen välittömästi se on yks asia mikä on aivan varma
     
  14. jaketin

    jaketin Gearhead

    eihän tuota olis edes paha hakea ruotsista...

    ei tääkään paha, tosin kutosella, jos oikein luin :eek:

    http://www.usabil.nu/databas/Detalj.asp?ID=71544
     

Kerro tästä muillekin!