Dartin vanne offsetti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja J-M Partanen, 24.8.2002.

  1. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    No Nythän on niin että mulla ois Dartissa uusien takakumien osto
    Nykyiset on kuitenkuin aika kaposet
    eli P195/75 R14 XH
    Leveämmät takakimmot ei sovi vanteiden takia koska ottaa lokariin, vanteet on tämmöset http://www.americanracing.com/wheels/de ... ggetChrome eli tuo ylin 14x6 Mopen pikkujaolla. Ofsettia mittailin ja oli molemmilta puolilta siitä reunakourusta vanteen keskelle n.9cm

    Kysymys kuuluukin jos haluan leveämmät renkaat onko esim. tuossa 14x7 tai 15x8 vanteessa se offsetti minnepäin? eriparivanteilla en kehtaisi ajella eli jos nuo edellämainitut sopisi voisi kiinnostaa ja vaihdossa saisi mahd. 2kpl hyväk. 14x6 vanteita kuivankelin renkailla...

    Tuo linkin kuva ei taida toimia mutta tuosta
    pääsivulta, http://www.americanracing.com/wheels/ Truck/SUV, sivulle 3, ja Nugget Chrome (Series 73) niin pitäisi näkyä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: J-M Partanen 2002-08-24 21:04 ]</font>
     
  2. Duster

    Duster 1st gear

    Toimi tuo linkki. Varmaan tuolla liikkeessä tietää offsetin, sehän ei riipu vanteen leveydestä. Mulla on takana 6.5*15" vanteet 205/60 renkailla johon olen hankkimassa uusia kumeja luultavasti 215 tai 225 leveitä (justiinsa mahtuu kaarien alle).

    Saako 6.5" leveälle laittaa miten leveän kumin?
    Tietääkö joku sen linkin, missä on nää kaikki vanne/rengas leveydet? (pääs unohtumaan)
     
  3. KajS

    KajS Gearhead

Kerro tästä muillekin!