delta88

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 25.6.2002.

  1. Lettu

    Lettu Gearhead

    jaa-a, tsihhihh :grin:
     
  2. Timo

    Timo 1st gear

    ei kannata kenenkään ostaa ku selvinpäin kävin.. ei ole voimaa yhtään..! ja ruostetta on tosi paljon.. ei edes 30km/h nopeudesta potki 175 renkailla.. tyhjä käynti 3 kertaa liian isollaan.. ja surkea sisusta (maalattu violetti/kulunu punanen plyyssi)
     
  3. Timo

    Timo 1st gear

    niin ja kehtas vielä kysyä väliä KYMMYNENTUHATTA täysin kunnossa olevaan 88 vuoden capriseen..
     
  4. Timo

    Timo 1st gear

    joo ostin 30 000mk lincoln continental mark IV -72.. isolohko 460.. ja kuva ois http://www.visualweb.fi/autoweb/imageroot/2/FF3.jpg mut piru ku eilen meni siitä vanne ku oli jätetty vanteen pultit kiristämättä.. ei arvannu toisena päivänä kiriä pultteja..
     
  5. Lettu

    Lettu Gearhead

    komia kärry! näyttäs ainakin että muuten on pietty sitten hyvää huolta, jos nyt rattaan pultit oliki sattunu jäämään kiristämättä.

    Oulussa on kans näkyny joskus tommosta, mutta mustana. tyylikäs tuo ooppera-ikkuna.. ja piiiiiiiitkä keula :smile:
     
  6. Lettu

    Lettu Gearhead

    hyvinkö se on kärry pelannu?
    löytyykö tehoo? millane ajaa?

    onko lisää kuvia?
     
  7. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    5000 euroa kannattaa maksaa vain hyväkuntoisesta isolohkolla varustetusta Deltasta. Mielellään saisi olla vielä varusteltu Brougham tuossa tapauksessa. Perä on ainakin uudemmissa (80-) Dieseleissä (joita 99% suomi-deltoista on ollut) 2.41-välitteinen 8,5".
    Jos perävälitys on vakio, tarvitaan voimaa eli alavääntöä paljon jotta auto tuntuisi kulkevan mihinkään, ainakin paikaltaan kiihdytettäessä. Omassa on vielä vakio perävälitys ja isolohkon voimilla auto tuntuu ihan pirteältä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Hyytiäinen 2003-04-25 18:19 ]</font>
     
  8. Timo

    Timo 1st gear

    on pelannu.. jos viihtis niin ottas kuvia ja vilmin pätkiä.. mutta se homma ei kiinnosta niin paljoa että sais sen aikaan.. mut mistähän johtuu kun on 100mailia tai enemmän niin tuntuu kuin pensa loppus.. tiiätte varmaan frooom frooom froooom
     
  9. Timo

    Timo 1st gear

    niin ja kylä nopeuksella pinta kaasulla kuuluu klik klik klik klik.. onko kartaani.. ja tuo edellinen juttu on ku on ensin saanu nopeuden ja alkaa löysäillä.. esim ohitus..
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ton Lincolnin suhteen suosittelisin, että käyt näyttämässä sitä vaikka jollain jenkkien kanssa touhunneella pajalla tai kaverilla (jos et oo ite pahemmin touhuillu vielä noiden tekniikan kanssa). Jos autoon ei ole tehty mitään perushuoltoa jenkeistä tuonnin jälkeen, niin suosittelisin esim. koneen putsausta, öljyjen ja nesteiden vaihtoa ja säätöjen tarkastusta ennenkuin tulee isompi homma. Samoin lootan ja perän kanssa. Määräaikaishuollot yms. on usein jenkkilässä aika tuntematon käsite ellei auto ole ollut sielläkin jonkun tosi harrastajan omistuksessa.
     
  11. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mulla oli joskus Vista Cruiserin kanssa samantyyylinen ongelma, satasta kulki vaikka maan ääriin mutta 120:ä vain pari kilsaa, sitten alkoi tuo moooo...moooo.... Kun hidasti sataseen meni taas hyvin.

    Viaksi paljastui puhkiruostunut bensaputki tankin päällä, kun ajoi kovempaa veti niin paljon ilmaa sekaan että kakku loppui kaasarista, hitaammin pelasi hyvin. Hienoja vikoja etsiä!
     

Kerro tästä muillekin!