Diesel Blazerin painoista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja 4x4_76, 2.6.2005.

  1. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Mikä mahtanee olla 6.2 dieselillä varustetun Blazerin omamassa/kokonaismassa? Ja etuakselimassa?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. Anonymous

    Anonymous Guest

  4. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Löysimpä sieltä ainakin tälläisia numeroita, voivat tosin tarkoittaa jotain muuta:
    Front capacity 3600 lbs.
    Rear capacity 3750 lbs.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    itse suosittelisin patrollia vanhemman malliset halpoja turbolliset kulkeen tosi hyvin jos kunnossa,pakuja on paljon tarjolla,perus vahva huussi,
    tai sitten gr patrol taka akselilla usein ollut kytkettävä lukko,kierrejousitus,halpoja.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Siis mitä? Eikös se ole omana apaut 2400 kokona 2800? Akselipainoo ei kyl just nyt tuu mieleen. Kai ne lukee rekisteriotteessa,tai sit mä oon ymmärtäny jotain tosi vinoon. :eek: :D
     
  8. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Ja arvon nyybi kertoo että miten tämä liittyy mitenkään Blazerin painoon, saati etu-akseli massaan?

    Käytin auton vaa'alla tänään, ja omamassa tosiaan oli 2400. Tosin puskurit ja tankin panssari kasvattaa sitä toista sataa kiloa, pitää ne tehdä kevyemmiksi.

    En katsonutkaan noita esitteitä, siinä kerrotaan etu-akseli massaksi 3600LB. eli noin 1600 kiloa. Nyt sitä on noin 1400.

    http://www.coloradok5.com/brochures/1982/blazer10.jpg
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    2400/2700
     
  10. juupeli

    juupeli 1st gear

    o2370 kok2830 etu1330 taka1500
     

Kerro tästä muillekin!