dieselin suuttimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kojo, 4.12.2007.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    Tälläsiähän mun mielestä suuttimet yleensä on:

    [​IMG]

    No 7:ssa oli tän näkönen kaveri:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Anteeksi kuvien koko, mutta ei tollasesta suuttimesta nää mitään jos ois tehny postimerkkikuvia.

    Eikös toi oo aika oudon märän näkönen toi seiska? ja niinkun tossa vitosessa näkyy niin toi kärki on ihan eri näkönen

    Pitäsköhän tästä lähtee suutinkauppaan tuhlaamaan mittavat veronpalautukset?

    Edittiä, kutisteltu vähän kuvia, nyt supo ei saa enää kokonaisia sormenjälkiä :poff:
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Suutinkärjen ja rungon välissä on pieni peltiprikka ja se voi vuotaa tossa sun tapauksessa. Ota ihan pokkana suutin auki ja kurkkaa sisälle. Kun sen niputtaa niin pitää olla todella puhdas paikka ja kädet.

    Olet muuten aika rohkea kun uskallat antaa supolle sormejälkesi :poff: .
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Rehti mies varmaankin...
     
  4. kojo

    kojo Gearhead

    No pitää varmaan huomenna kurkata sinne sisälle :eek: Kerkisin jo niputtaa ton kun piti töihin päästä ja sattu olemaan ainoa vehje tontilla jossa on vakuutukset voimassa..

    Kun nyt sit otan ton suuttimen irti niin mitä mä slle peltiprikalle teen? ei kai se voi vuotaa jos se ei ole jotenkin sökö tai sitten roskaa välissä? eli pitäskö jostain kehittää sitten uus sellanen peltiprikka jo valmiiks?
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sen prikan ja rungon väliin kertyy karstaa ihan omia aikojaan ja joskus pelkkä putsaaminen auttaa pitkäksi aikaa!!
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    Kiitoksia tiedosta, tutkin sen sielunelämää ensitilassa lisää ja palaan astialle kertomaan kokemukseni :p
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    No niin nyt on kurkittu 3:een suuttimeen sisälle, karstaahan siellä peltiprikan välissä tosiaan oli, ja ihan jokaisessa. pitänee varmaan käydä loput 5:kin läpi kun ehtii. Siellä turbon puolella vaan tulee vähän ahdasta :odroll:

    Yhdestä otin ihan uteliaisuuttani sen neulankin ulos, kuvaa ei tull otettua, mutta kuinkas korkealle ne yleensä on mustia? toi ainakin oli siitä kartiosta ihan musta ja nokinen, putsasin sen mitä pehmeällä kankaalla pysty ja pistin takasin reikäänsä, mut kannattasko toi tehä niille kaikille vai kannattasko oikein ruveta jotain remppaa suunnittelemaan?
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Järkevintä olis laittaa siittimet koepenkkiin kiinni ja tsekata suihku ja avautumispaine, niin ei tarttis arvata onko ne kunnossa!
     
  9. kojo

    kojo Gearhead

    Niinhän se olis.. pitäs vaan sit ottaa seisonnasta 1 auto liikenteeseen tai lainata jostain autoa kun täältä ei pääse sellasen testipenkin luo kun autolla tai taxilla ja toi viimeksimainittuhan on julkinen liikenneväline :soosoo:
    Tai jos repäsis ja hommais yhen satsin yimääräsiä suuttimia niin vaihtas vaan ja sit ihmettelis noita lisää..
     
  10. kojo

    kojo Gearhead

    Eiköhän tätä oo ihmetelty jo tarpeeks, pistetään nyt sit ainakin uusilla kärjillä niin voi keskittyä jotain olennaisempaa funtsailemaan :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!