dieselöinti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja coronetti, 12.9.2003.

  1. coronetti

    coronetti 1st gear

    6.2 kone on paikoillaan, putket ja letkut ja sähköt irti,piuhoja koneessa iso nippu.aikasempaa kokemusta ei ole dieseleistä, kyseessä blazer -84.vanha kone 305 cid. kertokaas miten aloitan lopputyöt vai etinkö jostain hepun tekee,ja tartteeko mun laittaa jarrutehostaja org. dieselistä,nestemalli.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: coronetti 2003-09-12 19:18 ]</font>
     
  2. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Laita se nestetoiminen tehostaja (Hydroboost). Löytyykö sulta esim. Haynesin Diesel engine repair manual? Siitä löytyy perustiedot sähkökytkennöistä, jotka ei ole monimutkaisia.
     
  3. coronetti

    coronetti 1st gear

    ei löydy minkäänlaista dokumenttia näistä eikä käytännönkokemusta.mulla on tehostaja kyllä hyllyssä, eli se tarvitsee sellaisen ,tämä tehostaja on vanista, kait se käy?eli sähköhommat on vaikeimmat,onko netissä noita sähkö kaavioita noihin?vai tuutko laittaa ne kuntoon korvausta vastaan?mitäs muuta huomioitavaa on tos swapis,leiman kannalt? auto on muuten 1+1, saanko muutettua useemmallekin.tuontiauto kyseessä.tuotu aikoja sitte.
     
  4. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    No mihin sitä pitäis tulla, alotetaan vaikka siitä :smile:
    Skanneri löytyy, mutta viimeksi kun mä käytin sitä mun tietokone itsetuhoutu 2 päivää jälkeenpäin, joten mä oon vähän varuillani sen kanssa :grin:
     
  5. coronetti

    coronetti 1st gear

    orimattilaan lahden lähelle,itse olen kyllä ns.apupoikana.
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    Mulla ainakin on pu:ssa vanin hydroboosti ja hyvin pelittää.
     
  7. coronetti

    coronetti 1st gear

    jep.vein auton asiaan perehtyneelle laitettavaksi.
     

Kerro tästä muillekin!