Direct-fit-teräsakselit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja herrakani, 6.3.2013.

  1. herrakani

    herrakani 1st gear

  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    No eipä ole hinnalla pilattu ja rahtikin melko inhimillinen. Stangelta tilattujen vetareitten rahti olisi ollut pikkasen päälle 600$.
     
  3. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    :eek: Jaffun kautta Strangen vetarit tais maksaa vähemmän kuin toi $600 rahti. Eli kannattaa sieltäkin kysäistä.
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Moser sanos et kustomit on 295+rahti.
    Mut mä tilasin noi sisäkalut jo ni kai mää noi akselitkin, tarttee sit vaan olla tarkkana sen keskireijän kans et pysyy vanteet suorassa kun tulee bemmin vanteet. Kun nois on tuplajako jo valmiiks.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Aika liki samaan hintaan strange tarjos mutta kaatu tohon rahtiin mun kukkarolla.
     
  6. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mä en ilenny edes kysyy kun noi maksaa ton verran rahdin kanssa ja tehoja tulee se 140 or so. Mitä nyt vakio 305:ssa on.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Aika jänniä hetkiä saa viettää kun C-klipsi vetari katkee kovassa vauhdissa. Olisko eliminaattorit mitään tota ehkäisemään?
     
  8. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Moserit löytyy jo!

    Tulee aftermarkettia vaan: c-clip-eliminaattorit, akselinkuorenpäät, jarrut, käsijarru, 3.42 välitys, laakerit, mahdollisesti takakansi, akselit, lukon spider-gearit ja.. öö..
    Voi olla muutakin.
     

Kerro tästä muillekin!