Do Dad´s offbeat weekend

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja cubic_inch, 10.6.2003.

  1. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    Onko joku teiltä keskusteliasta menossa Do Dad´s offbeat weekendiin 27-29.6 ??

    minä olen menossa mutta on vähän epäselvä millä autolla, jos käy huono tuuri niin välikoppa escolla :oops: , toivottavasti 56 recordilla.
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Menossa.
     
  3. petjo

    petjo Gearhead

    minä myös
     
  4. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Ihan varmasti.
     
  5. B 49

    B 49 Gearhead

    Kyl määki.
     
  6. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Tulossa ollaan ja B49.. yritän muistaa ottaa ne osat mukaan.
     
  7. 50sdrive-in

    50sdrive-in 1st gear

    ehdottomasti menossa.. hieno tapahtuma
     
  8. JALLUKOLA

    JALLUKOLA 1st gear

    mitkäs
     
  9. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Kivat kekkerit. Ahvenanmaalla juhannuksena. Autot viedään lautalla saareen ja yleisö toiseen saareen. Kaljateltta on heti kolmannessa saaressa. Lisätietoja antaa ahvenanmaan matkailutoimisto. Kysy Lilliä.
     
  10. kustumize

    kustumize 1st gear

    Täytyy tulla puolustamaan ekanvuoden rastiajo voittoa ja humppaamaan!

    -kaitsu-
     
  11. pommari

    pommari Gearhead

    Nii...nythän sä voit tulla ku sul o uus akku ja kaikki...elämä hymyilee.
     
  12. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Voi-voi, Lillian on kuulemma nyt Häp... eiku Juhannuskukkulalla korkean paikan leirillä, mitenhän minä nyt? Olisi pitänyt lähteä jo viikko sitten jäitä pitkin kohti Ahvenanmaata.

    Isolla rytmiryhmällä tullaan. Näitä humppafestareita ei kenenkään sielullisen tulisi missata.
     
  13. HEPCAT

    HEPCAT 3rd gear

    Gyl mää sanosi et tulos ollaa...
     
  14. 455STW

    455STW Gearhead

    Mukana ollaan, ajoneuvosta ei vielä tietoa mutta jollain sekaan sopivalla kuitenkin!
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    do dadseihin ollaan ainakin kahella uudella rodilla tulossa...
     
  16. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Hoppas so.
     
  17. mercuryblues

    mercuryblues 1st gear

    Tulin sieltä pois jo la - su yöllä aamuisen loman loppumisen ja työn alkamisen takia. Reippaat kahden tunnin unet unet viikonlopun aikana. Olin tietysti kuskina.

    Pojan kummisedän 51 Kustom hoppa kesti 7 hengen paluumatkan hyvin. Leima tuli Hellfireen viime perjantaina parin vuoden levon jälkeen. Kivaa ajella tuoreella leimalla. Nyt alkoi polttelemaan jotta saataisiin oma kasa jälleen liikkeelle.

    Flathead rules!

    Muffler rappin oli hauskaa ja flametrooverit hianot. Kyl kustomit ja rodit vaan lisääntyy ja paranee Suomessa. Asenne on ainakin oikea. Uusikaupunki oli täynnä kustomeja, näyttely ja paraati oli jotain mitä Suomessa ei usein nähdä!

    Kivaa oli ja lämpöä piisasi. Kiitoksettaas Peksulle, Esalle, Unulle ja muillekin joiden nimeä en muista mainita. Ens vuonna uuvestaan.

    Mano
     
  18. JouniK

    JouniK Gearhead

    Laittakaas hetimiten kuvia meille epäonnisille, jotka ei päästy mukaan.
     
  19. mercuryblues

    mercuryblues 1st gear

  20. B 49

    B 49 Gearhead

    Oli HIENO tapahtuma!Järjestelyt pelas viimesen päälle,ilma oli mainio,autot hienoja jne.Harmi että GoGetterssit eivät jaksaneet soittaa kuin nelisen tuntia.On se hyvä rytmiryhmä.Ens vuonna taas.Jos pääsis vaikka omalla autolla silloin.
     

Kerro tästä muillekin!