Dodge 56 2dsedan D-500s Highwaypatrol kuvia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja challenger340, 10.2.2011.

  1. challenger340

    challenger340 3rd gear

    auto oli myynis 50000euroa mulla ruotsin reissulla 03tai 04 ja silloinen ruotsalais syntyinen cadillac biaritz keräiliä käväisi mun juttusilla siitä aiheesta ja suuttu kun myyn ultra harvinaista moparia nauretavan halvalla ja sai kuin saikin mut järkiin joten en myyny sitä..ja samana kesänä auto ois jo päätyny texasiin myt en ollu myymäs..ja seuraavana keväänä autosta tehtiin 50tarjous mopari keräiliän toimesta huom ilman mootoria..joka on viekin voimassa koska sanoi et ilmoita milloin vain niin haen.. ja viime kesänä jokin venäläinen oli jutellu tosta autosta lappeenranan kaverileni et ruotsis oli tomoinen joskus myynis ja mahtaako tietää tosta autosta et viekö on vaiko jo myyty jenkeihin takas?? kaveri sano et on mun kaverilla ja tuskin myy..oli sanonu et voiko kysyä jos näkee mua..vuona 2010.. et onha toi nauretava hinta mut en todella myy sillä hinnalla kun tiiät varmaa mitä makso se buick centure 55 copcar joka on todelisuudessa vai papriltaa se auto mikä pitäis olla.se kaunis cop car joka oli esitelty myös v8 lehes.. jota pitäis olla 8kpl mailmassa mut sekin on toisen auton koriin tehty feikki..joka oli huutokaupas niinkin halpa kuin$385.000....no ei musta kun se auto on feikki vaikka hieno onkin.. kaikki on suhteelista.. 8)
     
  2. fe390

    fe390 Gearhead

    Löysin kuvan, mutta en moottorista.
    Muistan kun auto tuotiin näyttelyymme jostain kauempaa Suomesta (Vantaalta katsottuna), niin se jäi tielle ja ehti perille vasta myöhään hinausauton kyydissä. Sitä en muista mikä autosta hajosi.
    Olisikohan ko. näyttelyn lehdessäkin ollut joku juttu tästä.
     
  3. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

    Ikävä kyllä se kone tais mannä romikselle, kun oli niin huonossa kunnossa silloin. :soosoo:
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Huhu kertoo, että Morrise-Autossa olisi ollut tuollainen moottori myynnissä...
     
  5. merc

    merc Gearhead

    Muistanko väärin vai olikos toi autokin siellä joskus myynnissä?
     
  6. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

    94-95 vuoteen asti oli Lahdessa toi auto. Sen jälkeen mulla ei ole tietoa mihin meni.Suomeen tulon jälkeen penkit kävi verhoilijalla ja auto leimattiin museokilpiin sen kummempia toimenpiteitä.
    Se kone tais poikia just sillä 92 näyttely reissulla Lahdesta Vantaalle.
    Sen jälkeen auto seisoi Lahdessa hennalassa(kone vaihtui).
    Sen jälkeen seisonnassa viellä kujalan aluella.
    Omistajana oli Takkumäen Tate ja Nina. :rotfl:
     
  7. fe390

    fe390 Gearhead

    [​IMG]

    VanHan näyttelystä
     
  8. hara64

    hara64 1st gear

    tossa fe 390:n kuvassa näkyy joku tollanen "projekti"taulu.
    oliskohan siinä ollu kuvia siitä konehuoneesta.
    kannattais varmaan ottaa yhteyttä tuohon Takkumäen pariskuntaan jos niillä olis niitä kuvia
     
  9. challenger340

    challenger340 3rd gear

    joo löysin joskus muistaaksee 94 v8 lehden jossa sitä kaupatiin 210.000mk.. ja samas lehes oli joitai muitakin meilenkiintoisia kuten 70 challenger 36.000mk..kumpa sais vielläkin..=) pitää yritää selvitää.. tos oli kiini 59 desoton kone joka oli kai ollu uus vanhaa varastoa jonka möin hollolaan suomi poliisi sotoon sopivasti kun kaveri oli jo pitkää kaivanu semosta ryppy reunaa.. kiitoksia kaikista tiedoista jota oon saanu.. 8)
     
  10. mafo

    mafo 3rd gear

    olen säästänyt tämmöisen joskus, tämä on tietysti D500-1 mutta konehuone näytää samalta kun mun viisvitosessa, varmaan sun auto on ollut samanlainen

    [​IMG]
     
  11. challenger340

    challenger340 3rd gear

    :mad: tästä tuli mieleen kun oltiin power meetissä ruotissa nii siellä oli eka dodge dart gt cabriolet täysin priima jossa luki myydään ja jotku kysy et mitä se kaveri pyytää siitä ja se sano 8000euroa johon ne tyypit et nauretavaa.. plää plää plää.. mä kysyin et tietääks pojat et mitä tämönen dart maksaa nii yks sano et korkeintaa muutaman tonnin johon mä et perustele nii tyyppi sano et oli vast myyny matta mustan neli ovi (ROMUN) auton 1500euroon.. johon mä komentoin et 8rahaa tästä avosta on lähes ilmainen.. johon auton omistaja sano et hän ajateli et ei pitäis olla kallis..ja sanoin hänelle et jos ois ollu rahat en ois empiny hetkeäkään.. koska tomoista ei voi verrata tavan autoon jos on ekoja gt darteja ja avoja vie..tapahtui vuona 2005.. tää on vähä sama juttu..tää mun Dodge D-500s 2doorsedan joka ei edes ole tehdas auto vaan dodge racing pajalta poliisivoimien tilaama kiiniotto auto!!! vuona 55 on tehtaalla tehty muistaakseen 5kpl ja vuona 57 oisko ollu 8kpl vastaavia. mut vuona 56 ei ole tehdas valmistanu Dodge D-500s(special) 2doorsedan kiiniottoautoa vaan sama paikka kun väänti kilpureita! kun eräs vanhempi mopar harrastaja todisti kirjoista westarosissa ja oli ainut niistä alan ammatilaisista joka oli ees kuullu moisesta kapistuksesta.. ja pää asia et itte tykää omista autoista..ja toi V8MAGAZINE lehti myynti ilmoitus muistaaksee vuodelta 94 kuvastaa et on kai jotai maksanu kun oli 210.000mk kun myin silloin muutaman muskeli auton 15.000mk-25.000mk ja rullaavan limo 39fordin 11.000mk samoihin aikoihin.. :-?
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Voi tota aikaa ennen nettiä. Uusi sukupolvi tullut eikä tiedä vanhoista mitään. Onneks on tää od eikä olla enää viidakkorummun ja Finn-Amin ilmoitustaulun varassa.
    Toi seisoi maahan tullessaan piiiitkään Länsisatamassa eli Jätkäsaaressa.
    Ai siitä porsi org motti? Heh, kerran kun tota Kaijalaisen kanssa kateltiin niin Pena nauroi että harvinainen peli ja jos tosta leipoo motti sillä on oikea motti tuohon. Ja niin oli koska piti nähdä se kun kävin Penan putkassa. Saattaa olla edelleen?
     
  13. challenger340

    challenger340 3rd gear

    vai sillai..joo jäljitin yhen joka piti olla ton kone joka oli kunnostettu valmiste numero lohkossa kertoi et kyse oli 58 vuoden pickupista 354.. eli ei ollu se oikea kone tohon.. vaikka hemi olikin.. voi olla tää kaijalaisen konekin samalailla mut pitää tarkistaa asia.. kiiti vinkistä.. jenkeissä on 1 vara osa kone myynis josta täsmää valunumerot mut netto $12.500 joka pitäs olla kunnossa?? mut aika suolanen pyynti oli edelisellä myynis $6.000.. kun noita super power red ram 315 Hemijä on tehty aika vähän joku varaosa kone nasscar ym tarkoitukseen.. joo siis hankala auto sen suhteen.. ja joku joskus kerto et tos ois ollu jo 50luvun loppus isompi tehookaampi hemi et ois jo silloin hajonu??? mut mene ja tiedä.. onhan siinä taka ajo tilanteessa hajonu apukuskin puolen hakuvalokin kun siinä lukee Ford.. meinäsi joskus vaihtaa sen mut eräs mobilisti sano et ei missään nimes kun kaikki historia lisää tämän auton arvoa..
     
  14. challenger340

    challenger340 3rd gear

    kiitos..mulla on kaikki alkperäiset nippelit kyllä autossa mut en vaa tiedä minkä näköinen se on se kone kun mulla on joku lappu jossa oli merkintä et koko hopea kone?? ja onko super power red ram ollu jokin vena kopissa ollu kohokirjoitus?? kun löysin kerran kuvat semoisista netistä.. kun tää auto on ollu mulla välillä pois päivä järjestyksestä.. mut rupesin suunitelee et jos vaik laittais takas ajoon.. ja tietty orkis henkisenä..
     
  15. challenger340

    challenger340 3rd gear

    ONKO KENELLÄKÄÄN TIETOA EARLY HEMI 315 KONEEN ROMUSTA SUOMES

    etsitään early Hemi 315 konetta ! jos joku on nähnyt ees aihion jossain jonkun kaverin nurkissa kyseinen kone on pikku hemi jossa on mekaaninen yläkoneisto ,nokka,ja korkeat patti männät.. vaikka kone olisi hajalinen niin se kiinostaa!! jos tiedät jotai tästä vanhasta koneesta tai ehkä niin ota kaikki numerot lohkosta jne ylös..
     
  16. JariV

    JariV 2nd gear

    315 Poly-koneeseen käy Early-Hemin kannet suoraan. Se ehkä helpottaa etsintää. Tiedän yhden moisen koneen mutta se ei ole myytävänä.
     
  17. mafo

    mafo 3rd gear

    dodgen hemit on erilaiset kun chrysler...

    muistin nähneenä jossain, piti oikein etsiä kun asia vähän kiinnostaa :wink:

    Date_of_Posting: 02/09/11
    Name: John Wright
    Part_Title: For Sale 1956 D500 315 Hemi
    State: MN
    Country: USA
    Email_Address: kimwright61@hotmail.com
    Description
    complete engine for re-build [less pistons & pushrods] $ 1,800.00. also have nice running 270 poly [36k mi.] $ 1,200.00. please call for more details. Thanks. John 651-459-1396

    muutakin kiinostavaa

    http://www.hothemiheads.com/swapmeet/parts.html

    ventiilikopista löysin seuraava

    The embossed Red Ram VC were for the 241, Super Red Ram for the 270(decal or embossed) and the 315 and 325 had no lettering..
     
  18. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Niin,oliko tää ko.auto joku vuosi takaperin Tuusulan Sulalla Morrise-Autossa myynnissä? Hinta oli muistaakseni jotain 7 tuhannen euron luokkaa silloin ja jäin taivastelemaan,kun ei ollut rahaa ostaa,koska pidin sitä erittäin halpana jo silloin.Tietäen että auto on harvinainen,mutta että noinkin harvinainen,jos nyt kyseessä on edes sama pirssi...
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^Sama pirssi.
    Mikä muuten teki siitä Buickista muka faken??? Four port hole 2D sedan sanoo kyllä Buickesta jotain tietäville kaikkee muuta kuin "fake"..
     
  20. challenger340

    challenger340 3rd gear

    joo oli ja 7000e ois varmaa riittäny käsrahaksi kyllä ja oisko ollu vuosi 98 tai 99 kun kaverini osti sen ja mä vaihoin MB 124 500E V8 amg engine versiolla muistaaksee 00 tai 01 et on kai toi sit muutama vuos tohon 99/00 vaiheeseen.. toi auto ei ees oo ikinä ollu 7000e jos sit ei ollu poliisi huutokaupassa 1959-1960 taiteessa jolloin sen osti auto keräiliä kontstaapeli jolla oli ollu Hemi e bodykin.. kun ei ole mitään tietoa mitä oli maksanu silloin ei ole kuittia siltä ajalta jotai muita lappuja kyllä..
     

Kerro tästä muillekin!