Dodge Aspenin bensa ja lämpömittari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja HELL2, 19.3.2013.

  1. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Osaako joku linkittää/kertoa ao mittareiden johdotuksen? Noissa käytetään kaiketi jännitteen alentajaa(tai vakavointilaitetta) Muuta mittaristoa ei ole..pelkät ao mittarit,kone ja tankki antureineen..
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Johto tulee anturilta mittariin, virtalukolta tulee johto jännitteenalentimelle, josta se jatkaa mittarille.

    Kumpikin toimii samalla tavalla.

    Mymopar sivustolta löytyy kytkiksiä.

    Onko sulla joku ongelmana siinä?
     
  3. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Ei kait mitään vikaa....Kustomiin kasaan kojelautaa sis. ao mittarit. Toimivana ne on aspenin mittaristosta irroteltu ja tuo alentajakin pitäs jossain oleman...aika ja dementia tekee vaan tehtävänsä eli tarkkaa mielikuvaa noista johdoista ei enää ole.
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ok.. Yksinkertainen se kytkentä on.
     
  5. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Jos en ihan väärin muista niin se moparin jännitteenalentaja toimii periaatteella on/off/on/off/on/off..... ja voi vanhemmiten aiheuttaa ongelmia. Netistä löytyy ohjeetkin jos kiinnostaa tehdä modernimpi ratkaisu.

    Edit: Tässähän tämä http://www.allpar.com/history/mopar/electrical2.html
     
  6. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Thänks. taidan suosiolla laittaa nykyversion. Hyvä linkki!
     

Kerro tästä muillekin!