Dodge Caliber?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Zandmann, 16.5.2006.

  1. 383

    383 Gearhead

    bongasin tänään mustan srt-4 kilvissä
     
  2. SRT4

    SRT4 1st gear

    Caliber SRT4

    Tarkka silmä :)

    Olin menossa töihin Jäkeen Suomen ensimmäillä SRT4:lla.
    Sain sen viime perjantaina.

    Mukava peli tosin neilivetoa kaipaa, tahtoo viedä kuskia :D

    Mutta on hintansa väärtti!!!
     
  3. thejoppe89

    thejoppe89 1st gear

    Täh onko sen hinta oikeasti vain 33k €? :mad: Sehän on käytännössä ilmainen.
     
  4. ESE

    ESE 1st gear

    :rotfl: ilmainen
     
  5. jalka

    jalka Gearhead

    Härskin näkönen peli toi SRT4, varsinkin mustana! Eilen näin kehällä sellasen. Lisää käyttökokemuksia joltain?

    Tarttee ottaa koeajoon tuo, toihan olis loistava käyttöauto.
     
  6. martiar

    martiar 1st gear

    Joensuussa (lauantaina) pongattu musta srt4:n ....
    Hienon oloinen kapistus .... :)

    AM-Racing
     
  7. impala67

    impala67 Double Gearhead

    niin ei saa verrata vanhoihin autoihin;
    minkä ottaisit, kaikki maksaa n. 33k euroa

    alfa 159 1.9L
    audi A3 2.0 TDI tai 1.8TFSI
    bmw 120d tai 318i
    chevy-daewoo epica 2.5
    dodge avenger 2.7
    ford focus avon
    honda civic typeR
    jeep patriot 2.4
    mazda mx-5
    m-b a-mallin
    mini cooper s
    ope corsa turbo OPC
    pösö 307avon
    saab 9-3 perusmallin
    toyota avensiksen
    volvo c30 2.4

    aika varteenotettava toi caliber on hinnallaan jos hakee pikkusporttia, mutta isompiakin asiallisia autoja saa tuolla rahalla.

    ---tosin minä käyttäisin 33 000 ihan eri tavalla.
    autoon laittaisin kork.10 000...
     
  8. C-mies

    C-mies Gearhead

    Herätelläänpä henkiin tätä aihetta.

    Kiinnostaisi tietää miten on Caliberit pelanneet?
    Onko ollut murheita?

    Tuli käytyä koeajamassa yhtä yksilöä ja jäi kiinnostamaan kovasti.
    Tästä yksilöstä puuttui moottorin päältä se muovinen kate. Myyjä
    selitti että joitain yksilöitä tuli uutena ilman sitä :eek: ?
     
  9. mke77

    mke77 Gearhead

    :-?

    tuossa vuosia vierestä seurannenna(ja autoon kun en rahaa laita) niin tuosta listasta bmw,toyota,saab....tietty jos ottais riskillä niin caliper.....mut ei oikeen istu/usko!!

    hirvittää noi jenkki/eurooppalaiset!! juur tilasin 2004-voijageriin alatukivarret...400€/pari!! tarve ei ois ollu kuin yhelle etuvarrenhelalle...mut merkkiliike myi koko vartta ykskappale 398€....heloineen...ja "harakiri"jenkeistä 400€/pari kun ei yhtä myy!! joten :wc:
     
  10. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Jos näistä pitäis valita, niin Minin tai Avensiksen....
     
  11. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Moottorin suojamuovit otetaan vanhemmista autoista tehtaan pyynnöstä pois jos asiakas ei kiellä. Tehdään huollon yhteydessä. Lämpimissä maissa ollut jotain lämpöongelmia. Uudet tulee ilman muovia.
     
  12. 843

    843 1st gear

    joo kokemuksia srt-4 mallista kiinostaa
     
  13. jusi99

    jusi99 Gearhead


    Muutaman tuhat kilsaa SRT.llä ajaneena : hauska auto, etenkin jarrut aivan huippuluokkaa, mutka-ajo hauskaa kun samalla voi seurata G-voimamittaria. Samasta mittarista saa myös jarrutuksissa ja kiihdytyksistä arvot. jättää muistiin suurimman G.n. Ei kai tolla hinnalla saa oikein mitään vastaavaa missä on tehdastakuu. Muutama auto on tullut pihaan hinuriilla kun on vetari saanu kipeää.
     
  14. sampop

    sampop 1st gear

    Vein just poies 3 vuotta palvelleen työsuhde-Caliberin jossa oli se 60 000 mittarissa. Hyvin meni ja ei voi kuin olla tyytyväinen. Ihan jees auto vaikka yleensä kaikki autot on mun mielestä tavalla tai toisella aivan paskoja. Olen jopa suositellut parille kaverille. Ainoat jotka jäi kaiveleen oli se hanskalokeron lipare, joka valui alas ja ei ollut kaljat jollain reissulla kylmiä kun mökin rantaan parkkeerasin sekä se keskinoja joka sousi edestakaisin.
     
  15. Teevee

    Teevee 1st gear

    9000kilsaa vasta takana SRT Caliberilla ja tyytyväinen olen autoon. Ominaisuuksiltaan upea, tuohon hintaan, ja kääntää kivasti katseita. Tytötkin tykkää. ;) Tehoa on, mutta kaikkeen kyllästyy ja lisää tekee mieli. Lastutusta nyt mietinkin..onko kukaan lastuttanut vielä näitä? Millasta lastua ja minkä hintaista ja kuinka paljon tehoa/vääntöä on tullut lisää? Kokemuksia? Talvirengaspaketin hinta Autokeskuksella kyllä kirpaisi, siis noilla 19-tuuman vanteilla kolmen tonnin luokkaa..HUH! Taidan jostain muualta hakea..
     
  16. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Nonnih ja taas on vuosi kulunu, joten käyttökokemuksia kaivattais. Käytettyä pähkäilen.. Sinällään joistain keskustelupalstoista oon saanut sellaisen Biltema-fiiliksen autosta, että hyvä hinta/laatu- suhde eli ei aivan priimaa muttei ihan paskaakaan?

    Niin neliveto- rotkehan mulla onkin jo :lol:
     
  17. Fastfwd

    Fastfwd 3rd gear

    H4:set + parkit ja työ ( 1 tunti ) = 160€ !!!! Maahantuoja Olari.
     
  18. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Meillä oli vaimolla talven semmonen 1,8 sxt manuaali ajossa, kyllä sillä pärjäs ihan hyvin joka päivä, ihan lämmin peli, kitkoilla hirvee ruopija ja puskija joka helvetin risteyksessä vaikka olis lähteny kuinka hiljaa, alustahan näissä on aika kova siks vähän tuppaa sutii talvella, ja moottorin häiriövalo sytty aina ku oli pakkasta yli -15, mutta kuittaantu sitte parin paivän päästä itekseen veks eikä haitannu menoa, vaimo totes heti ekan ajon jälkeen mulle et hirvee rimpula toi kalikka, ehkä sitäkin mutta kyllä sekin sillä hyvin talven pärjäs, muuta moitetta ei ole autosta.
     
  19. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Ihanan kallista no itse vaihtanut sitä mukaan kuin palanut H4,t yläkautta parkit lokarin sisäpuolelta ja yksi rekisterinkilvenvalo palanut ja vaihdellut sitä mukaan kuin lakannut loistamasta.

    75 tkm ja CRD kyseessä ja ne legendaariset raidetangonpäät vaihdettu.

    Hyvä käyttöpeli ei pahaa sanottavaa ja toimi talvellakin.
     
  20. Antti P

    Antti P Gearhead

    No nyt se on meidänkin perheessä CRD Caliber ja vikakoodin pukkas P0401?
    Ajettu 90tkm ja vm -07
    Koodin sai poistettua ainakin lämpimässä tallissa mutta aamulla ois vaimolla töihin lähtö niin nähdään syttyykö taas..
    Onneks on tuo vanha palvelija PT Cruiser crd vielä :D

    Jos joku osais vikakoodille vinkkiä antaa.

    Antti
     

Kerro tästä muillekin!