Dodge Charger R/T 1969 440cid

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Charger´69, 5.5.2010.

  1. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Kyllä iso pumppukone on mahtava ilmestys äänineen ja vielä B-bodyssä.Vaimon veli harrastaa noita 500 cc 2t crosseja,vähän saanu kokeilla ni aika vehkeitä.Käynnistäminen vaatii tietoa ja päättäväisyyttä
     
    Muokattu: 20.3.2022
  2. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Joo noiden 500 kanssa ei passaa arpoa, se oot joko sinä tai crossi joka potkasee ja kovaa :D Mutta 1-2 potkulla ne lähtee kyllä "turvallisesti" ku tietää mitä ja miten tehdä :cool:
     
  3. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Isamu ja faffeli tykkäävät tästä.
  4. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Harmi ku en FB:ssä ole niin ei pääse videoita kattelemaan.
     
  5. 383

    383 Gearhead

     
    TN, Isamu, pe-le ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. kippis

    kippis Gearhead

    topi ja chargeri, omakohtainen unelma olisi -70 mallinen ja tehostajilla, mut onhan noi upeita kaikki. rumpujarrut ei kuitenkaan vakuuta, ja vielä kun tuossa kerrotaan että ottavat vasta ihan alhaalla kiinni.
    Topi koeajaa unelma-autonsa - YouTube
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Rummut ei tehostimia kaipaa, kun niissä on itse tehostus. Mutta kyllä levyt ois nykyaikana syytä olla autossa. Ihan sama vaikka kuinka olisi Teiden Ritari yms, niin muita idiootteja kyllä liikenteessä riittää.
     
  8. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Varmaan jarrut tossa kaipaisi säätöä jos on niin heikot kun koeajajan kommenteista voisi päätellä, kyllä ainakin mulla oma pysähtyy tehostamattomilla rummuilla ihan huolettomasti. Vaatii toki voimaa painaa jarrupoljinta jos meinaa lukkoon renkaat saada mutta ei sitä polinta tarvi tulipeltiin asti painaa ennenkö alkaa jarrut ottamaan.
     
  9. hantta

    hantta Double Gearhead

    Eikös tuonikäisessä ole valinnaisena levyjä, ainakin c- koppaisissa on? Vai onko se tuo tehostajaongelma, jonka takia ei?
     
  10. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    On niihin saanu levyjäki ja varmaan tehostajankin jos haluaa ihan tehtaalta.
     
  11. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ajattelin vain, kun tuon helvetin hienon auton kyseessä aina mainitaan epäkelvot jarrut, ja käsittääkseni omistaja haluaa pitää tekniikan orggiksena, niin eiköhänse kestä alkuperäistä vastaavat levyt? Itselläni oli 66 c- koppainen isolohkoauto, johon tuollainen swappi oli tehty, ja siinä ei ainakaan jarrujen kanssa ollut koskaan miettimistä, ja jo silloin olisi uutena siihen saanut levyt.
     
  12. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Ei oo ollu itelläkään miettimistä jarrujen kanssa kun ne on rempattu ja säädetty niin että niillä kans pysähtyy. Ei ne tuon ajan levytkään sen kummemmat paljon ollut, eri asia ku aletaan puhua 80-luvun ja tuoreemmista levyjarruista niin sitte alakaa ollaki jo selvästi paremmat.
     
  13. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ajattelin vain, kun tuon helvetin hienon auton kyseessä aina mainitaan epäkelvot jarrut, ja käsittääkseni omistaja haluaa pitää tekniikan orggiksena, niin eiköhänse kestä alkuperäistä vastaavat levyt? Itselläni oli 66 c- koppainen isolohkoauto, johon tuollainen swappi oli tehty, ja siinä ei ainakaan jarrujen kanssa ollut koskaan miettimistä, ja jo silloin olisi uutena siihen saanut levyt.
    Joo, mulla oli v8 vm 70 Dart,alkuperäisillä etulevyillä, silläkin pärjäsi hyvin, tosin rataa en koskaan sillä ajanut.
     

Kerro tästä muillekin!