Dodge Coronet 1966 slant six. Lauluautosta edustuskuntoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Oluttynnyri, 3.2.2015.

  1. Oluttynnyri

    Oluttynnyri 1st gear

    Re: Dodge Coronet 1966 slant six. Lauluautosta edustuskuntoo

    Noh hyvä juttu että näin kevyitä :) Nyt todennäköisesti kasaantuu tuolla vanhalla koneella aluksi ja alan sopivan lohkon löytyessä väsäämään tallissa uutta konetta. Päivittelen tottakai tänne kun lohko löytyy ja hommat alkaa sen suhteen :)
     
  2. Oluttynnyri

    Oluttynnyri 1st gear

    Re: Dodge Coronet 1966 slant six. Lauluautosta edustuskuntoo

    Pikku viteo jossa näkyy vähä tarkemmin misä kunnossa auto on ja mitä tähä mennessä kerennyt kiireiltä puuhastelemaan :)
    https://www.youtube.com/watch?v=1CIUfksIq-4
     
  3. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Re: Dodge Coronet 1966 slant six. Lauluautosta edustuskuntoo

    Voi räkä näitä menneiden vuosien kaiutin-asennuksia, ilmeisesti ollut hakusessa mahdollisimman näkyvä paikka :(
     
  4. Oluttynnyri

    Oluttynnyri 1st gear

    Re: Dodge Coronet 1966 slant six. Lauluautosta edustuskuntoo

    Itse kirosin juuri samaa... Tähän autoon saa riittää nuo takakaiuttimet jos nekin vielä saisi vähän enemmän piiloon tai auton ikää vastaavan näköiset.
     
  5. Oluttynnyri

    Oluttynnyri 1st gear

    Re: Dodge Coronet 1966 slant six. Lauluautosta edustuskuntoo

    Päivitystä: Pääsin pitkästä aikaa auton kimppuun, tuli viime viikonloppuna naitettua kone ja laatikko autoon kiinni ja nyt auto alkaa olemaan katsastuskunnossa. Tuli pieni hetki istuttua us-partsilla ku pähkäiltiin kaasarin kannen perusteella mallia ja mikä huoltosarja siihen sopii (viisas olisi kirjoittanut kaasarin rungosta numerot ylös, vaan en mä sellasia tajunnut...) Noh selvis siinä että on kasin 2-kurkkunen holley laitettu :) ja nyt kaasarin huollettua konekkin alko toimimaan. Katsotaan mitä seuraavaksi alkaa tekemään ja millon siihen aikaa :) Jos leiman saa niin tuskin tulee isoja juttuja alotettua ennen syksyä ;)
     

Kerro tästä muillekin!