Dodge Dart -66 x3

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Hukka86, 20.5.2020.

  1. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    Juuh rummut vois vaihtaa tai ohuemmat levyt tai tf8 kokonaisuudessaan noihin slantin kuoriin.
    No joo tarkoitus mennä noilla mitä on sulla todennäköisesti tf8 (kasikoneisen) rummut
     
  2. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    Rupeshan se 904:nen löytämään kaikki pykälät kun vaihto kuoret (neljännen kerran kesän aikana vaihdettu manuaali-automaatti). Tulin siihen tulokseen että kickdown servon pesä väljä noissa toisissa.
    Vielä jäi kickdown vaijerin kanssa pikku touhua menee mutkalle kaasunpuolelta jos nopeeta löysää kaasun niin täytynee viritellä laatikon luo jousi.
    Vielä täytyisi poistaa ratti karahka ja kytkin vivut.
    Noi väljät kuoret saa todennäköisesti luovuttaa kiinnitys pintansa jossain vaiheessa opelin ar35 (gm 4l30e) laatikolle niin sais ylivaihde laatikon
     
    isalmela, Kustom STW ja MJF tykkäävät tästä.
  3. Pietsi

    Pietsi Gearhead

  4. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    tällekkään oo ihmeempiä tehnyt talvenaikaan[​IMG]
    takavaimentimeksi lisätty 1kpl läpivirtaus vaimennin josko vaikuttais matkaajossa sisä meluun nyt siis 2kpl erillaisia läpivirtausvaimentimia putkistossa
    [​IMG]
    [​IMG]
    tuli kasailtua speeduinon 0.4.3c levy kun oli komponentit hyllyssä ja aikaa mutta ei vaan toimi en osaa ottaa häiriöitä flex anturille ja ULN toimii oudosti jatketaan taas joskus kun sattuu olemaan tylsää
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    samalla ecun siirto väljempään paikkaan jatkojohdotuksella ja paneeliin tuotu UA4C:een resetlock napille niin ei boksi resetoi jos yhteyspätkii ja saa päivitettyä boksin helposti (usb johto vedetty kojetaulun alle)
    [​IMG]
    samalla UA4C sai HC-05 bluetooth moduulin niin hoituupahan säätökin langattomasti
     
    LPV tykkää tästä.
  5. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    viimekesänä löyty laatikko jumpissa pari reikää eikä sillon ollut oikeen kiinnostusta mutta nyt oli joutilasta aikaa ja tekemisen puute
    [​IMG]
    [​IMG]
    kahtapuolen vaihteiston tuen alla niin pitihän nekin korjata
    [​IMG]
    uutta peltiä hieman ja kotelosuojaa + kotelosuoja/massa seosta niin menenee taas jonkin aikaa
     
  6. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    tääkin otettu pitkänäperjantaina ajoon ja haettu 100km päästä laskettu kansi (-3mm).
    vertailin tota tohon toiseen irtokanteen niin tosta on ehken joku jo aikaisemmin ottanut 0.5mm pois ja minä halusin 3mm pois että nyt on ehken 3.5mm pois kaikkiaan
    [​IMG]
    venttiilit läpätty ja tiiveystestiä atf:ällä ilman jousia (vielä ostoslistalla) mittailin palotiloja niin sain 40cc jolloin pitäs tulla 9.91 puristussuhteeksi laskettuna netistä löytyneillä tiedoilla
    bore 3.4"
    stroke 4.125"
    gasket thick. 0.037"
    gasket bore 3.5"
    desk height 0.155"

    paljonhan ois hyvät jousipaineet tehasmanuuali antaa
    kiinni 49-57 lbs
    auki 137-150 lbs
    vai shimmaisko rockauton listalta jouset vaan kiinni paineen mukaan yläpäähän
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Minkälainen nokka sulle tulee? Pikkulohkon jousien asennuskorkeudet on aika lähelle. Miedommille nokille 318 jouset ja vähän reilummille 340 jouset. 340 oon itte laittanut, ei maksa paljoa rokkiautossa
     
  8. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    Nuita 318 jousia se rockauto näkyy tarjoovan slantin allakin nyt ainakin pysyy vakio nokka
    Tai no oletettavasti vakio paikoillaan mistä noista tietää mitä sinne on eksynyt
     

Kerro tästä muillekin!